Lees ik dit goed?grappig genoeg werkt dat goed
Verder sluit ik mij aan bij Jan en Henk.
Peter
Lees ik dit goed?grappig genoeg werkt dat goed

De kleinste stroom was dus geen druppellaadstroom meer maar eigen verbruik van het relais. Dus een ongewenste ruststroom.Kleinste stroom was 0,22A, wat exact het verbruik is van die Cyrix relais, als ie in rust gekoppeld is.
Dus: geen lekstroom, maar druppellaadstroom."
Ik weet niet hoe jij dat doet, maar voor ik tot aanschaf van zoiets overga, bestudeer ik eerst de specificaties en manual van het aan te schaffen apparaat, en beslis dan of het geschikt is voor het beoogde doel. Die info is tegenwoordig makkelijk te vinden op het internet. Ik neem nooit iets “kennelijk” aan…
Met vriendelijke campergroet, VincentEn ook uit de specs:rodeo schreef: ↑di 18 nov 2025, 21:51Uit specificatieblad:
"De software van de Cyrix-ct 12/24 doet meer dan alleen koppelen en ontkoppelen aan de hand van accuspanning en
een vastgestelde tijdsvertraging. De Cyrix-ct 12/24 kijkt naar de algemene trend (verhoging of verlaging van de
spanning) en past de meest recent uitgevoerde actie alleen aan als de TREND TIJDENS een bepaald tijdsbestek VERANDERD
is. De tijdsvertraging is afhankelijk van de spanningsafwijking van de trend.
(zie voor accuscheiders met meervoudige koppel-/ontkoppelprofielen de Cyrix-i 400)"
in mijn situatie is geen trend, het is statisch!
Met vriendelijke campergroet, Vincent