Met mijn goede voornemens toch nog ff gestraft...

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
aspawa
Berichten: 541
Lid geworden op: zo 28 sep 2003, 21:22
Locatie: Chaam

Met mijn goede voornemens toch nog ff gestraft...



Bericht door aspawa »

Hoi martin,


Dat is even schrikken en dat net voor je vakantie.
Heel veel sterkte de komende dagen.
groetjes, Harrie en annet (aspawa)
Afbeelding
Stannalux
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 13:18
Locatie: Nederland
Contacteer:



Bericht door Stannalux »

Hoi allemaal, hij is weer terug van weggeweest.
Ik ben vanmiddag weer thuis gekomen. Na het vaat onderzoek kreeg ik nog niets te horen, want daar moet ik volgende week voor terug komen.
Maar in de brief die ik aan de huisarts moest geven stond dat ik een embolie heb. Dus het is nog afwachten wat ze willen gaan doen.
AfbeeldingAfbeelding
Olof en Belinda
Berichten: 1371
Lid geworden op: za 31 jan 2004, 16:18



Bericht door Olof en Belinda »

Ben je gelukkig wel weer snel thuis. Maar mijn medische kennis gaat niet zo ver: is dat ernstig een embolie, of valt dat allemaal wel mee?
Gr. Belinda
Stannalux
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 13:18
Locatie: Nederland
Contacteer:



Bericht door Stannalux »

Volgens mij is het een verstopping in je aderen, en in dit geval in mijn vingers dan, want die zijn blauw altans de pink en de ringvinger een klein stukje
AfbeeldingAfbeelding
Olof en Belinda
Berichten: 1371
Lid geworden op: za 31 jan 2004, 16:18



Bericht door Olof en Belinda »

Wordt dan toch nog een spannend weekje voor je. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt en je toch gewoon op vakantie kan, maar daar gaan we maar van uit. Ennuh, denk wel dat ze zullen zeggen dat je direct moet stoppen met roken. Maar ja, dat zal je zelf ook wel weten.
Gr. Belinda
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Ja had je net een persoonlijk berichtje gestuurd maar heb ff niet verder gekeken dan mijn neus lang was nou en dat is thie...

Blij dat je weer thuis bent en al weer in de pen bent geklommen. Ik heb me nu netjes gedragen ....om je niet in de gordijnen te helpen. Je was al zielig genoeg. Zeg mij als ik weer los kan barsten maatje enne die blauwe vinger ? weet je zeker dat dat niet van het geld tellen was ?? :wink: :wink:

Hoop dat het goed afloopt Martin

Hugo
Stannalux
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 13:18
Locatie: Nederland
Contacteer:



Bericht door Stannalux »

Nou ik zou zeggen! barst maar los hoor, en zielig ben ik niet hoor, alleen een klote tijd totdat de uitslag bekent is. Maar ik ben vanmorgen wel wakker geworden met aanzienlijk minder pijn.
AfbeeldingAfbeelding
Marius
Moderator
Berichten: 11420
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:56
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Marius »

en net zo vroeg als ik op een zondag ochtend.. :cry:
lang leve het werk ritme waarbij de wekker heel de week om kwart voor 6 gaat... :?
Op zondag gaat ie dus nog om die tijd, maar dan in mijn hoofd. :shock:
Greetzzzz, Marius
Bezoek ook eens: CamperZone.nl
Stannalux
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 13:18
Locatie: Nederland
Contacteer:



Bericht door Stannalux »

Gelukkig, het was vandaag zo ver, ik moest vandaag, o nee gisteren dus al, naar het ziekenhuis. Het bleek dat ze geen aderen konden vinden in mijn pink, maar ook niet in mijn duim, waar ik dus geen last van heb.
Ze wilden toch nog een echo maken van mijn arm, en van mijn vingers, omdat er twee aderen in mijn arm anders lopen dan bij een ander, maar volgens de vaat chirurg het probleem niet kon zijn. Ik zij hem dat ik op de eerste dag dat ik in het ziekenhuis was geweest had aangegeven dat er ook twee pijnlijke plekken in mijn hand zaten, maar dat er geen aandacht aan geschonken was. Hij heeft dit beken, en zij dat dat een opgezet spiertje was. Oke dan maar.
Hij zorgde er voor dat ik gelijk het echo onderzoek kon krijgen, en het bloed en urine moest nageken worden op andere dingen dan de eerste keer. Tijdens het echo onderzoek kwamen die desbetreffende arts ook tot de conclusie dat er weinig bloed in mij hand komt, en zij dit is toch iets voor de internist. Ik zij hem ook van de pijnlijke plekken in mijn hand, waarop hij antwoorde! dan zal ik dat ook ff bekijken. zijn reactei was verbluffend. DIT HEB IK NOG NOOIT ZO DUIDELIJK GEZIEN, EN HEB DIT OOK NOG NIET EERDER MEEGEMAAKT. Wat blijkt! er zitten twee slagaders in je arm die doorlopen in je hand, en een daarvan is bekneld, of ontstoken. Nou hieperdepiep, en nu????? nou zij de vaat chirurg later, ik bel nu de internist, en moet dan maar zien wat die zegt. Nou die wou eerst de uitslagen van het bloed en de urine zien, en wil dan pas zeggen of het verantwoord is dat ik op vakantie ga. Deze zou mij op het eind van deze middag bellen met de uitslag. Nou ik kan je vertellen deze middag was lang. Maar deze belde om 17.30uur met het bericht: Ik mocht op vakantie op een voorwaarde dat ik direct rechtsomkeert zou maken als het minder zou worden, en direct na de vakantie weer terug moet komen.
Maar verder werken de organen in het lichaam goed.
Dus wat ze nu verder willen is mij een raadsel. Maar ik ben blij dat er nu bekent is wat er aan de hand is, letterlijk aan de hand is.
Zo zie je maar dat je zelf ook wel eens een vinger aan de pols moet houden. Jeetje wel een heel verhaal, maar het is ook wel weer lekker om je verhaal weer van je af te kunnen schrijven.
AfbeeldingAfbeelding
Gast



Bericht door Gast »

Fijn voor je kerel en hou de moet er in


Willy
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

laat mij toch in eerste instantie het woordje pink verkeerd lezen
dan de pijn in je hand erbij kreeg ik toch echt verkeerde gedachten van het verhaal
maar na de 3e keer alles nogmaals goed gelezen te hebben zag ik mijn fout :oops: :oops: :oops:
Martin doe voorzichtig want met je hand heb toch het stuur vast en daarmee alles wat je lief is[vrouw zoon camper]
en hou je aan de afspraak van de dokter
dus wordt het erger direct rechts om keer en niet denken het valt wel mee
beter een vacantie naar de knoppen als nooit meer vacantie
JONGE sucses en strekte en pas op
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen



Bericht door Jan en Simonne »

Hoi Martin,
Fijn, dat jullie op vakantie kunnen! Geniet er maar lekker van, maar houd alles toch maar heel goed in de gaten. Gezondheid gaat toch boven alles!
Groetjes,
Simonne
Mieke tVD
Berichten: 6037
Lid geworden op: za 27 nov 2004, 14:33
Locatie: Z Limburg



Bericht door Mieke tVD »

Hallo Martin,
Ik heb steeds gedacht dat jij een beetje anders was dan anderen :lol: :lol: Weet je zeker dat het alleen maar je hand is? Je koppie is toch hopelijk niet anders?? :lol:

Maar even serieus, gelukkig is het dus niet een bloedpropje, dat zou denk ik vervelender zijn geweest.
Een fijne vacantie gewenst en mischien verdwijnt de ontsteking wel weer vanzelf. Is het een vernauwing daar kun je ook na de vacantie wel aan geholpen worden.

Gr. Mieke
Een gelukkig mens is Zij/Hij die tevreden is.
Gebruikersavatar
Abe
Berichten: 6887
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 21:50
Locatie: Friesland



Bericht door Abe »

Gefeliciteerd Martin. blij dat je toch op vakantie kunt.
Doe voorzichtig en houd het "in de hand"
Groeten Abe
Afbeelding
Plaats reactie