Lacros vouwfiets probleempje
-
fokus
Lacros vouwfiets probleempje
Heel tevreden met onze beide Lacrosse (al heten de onze nog wel Shingha) plooifietsen S400. Twee jaar geleden had die van mijn echtgenote opeens geen ondersteuning meer, bleek aan display te liggen die gratis wer vervangen. Nu heeft de mijne schijnbaar hetzelfde probleem, 25% van de tijd geen ondersteuning. Dan werken ook snelheidsaanduiding en afstandteller niet? Wij hadden echter altijd al snel aandampen van displays, dus vocht....misschien roesten de contacten? Is dit probleem toevallig alleen bij onze twee draadezels of is het algemeen bekend?
ceterum censeo belgicam esse delendam
Re: Lacrosse probleempje
@ Focus
Ik begreep het niet helemaal, dus heb ik het laten vertalen in Chatgpt.
Heel tevreden met onze beide Lacrosse (al heten de onze nog wel Shingha) vouwfietsen S400. Twee jaar geleden had die van mijn echtgenote opeens geen ondersteuning meer, wat te wijten bleek aan het display, dat gratis werd vervangen. Nu lijkt het erop dat de mijne hetzelfde probleem heeft, 25% van de tijd zonder ondersteuning. Ook de snelheidsweergave en kilometerteller werken dan niet. We merkten echter altijd al dat er snel condensvorming op het display optreedt, waardoor er mogelijk vocht binnendringt... misschien roesten de contacten? Is dit probleem toevallig alleen bij onze twee fietsen, of is het algemeen bekend?
Ik begreep het niet helemaal, dus heb ik het laten vertalen in Chatgpt.
Heel tevreden met onze beide Lacrosse (al heten de onze nog wel Shingha) vouwfietsen S400. Twee jaar geleden had die van mijn echtgenote opeens geen ondersteuning meer, wat te wijten bleek aan het display, dat gratis werd vervangen. Nu lijkt het erop dat de mijne hetzelfde probleem heeft, 25% van de tijd zonder ondersteuning. Ook de snelheidsweergave en kilometerteller werken dan niet. We merkten echter altijd al dat er snel condensvorming op het display optreedt, waardoor er mogelijk vocht binnendringt... misschien roesten de contacten? Is dit probleem toevallig alleen bij onze twee fietsen, of is het algemeen bekend?
Met vriendelijke groet,
Hein en José
Bedford 1979/ Dethleffs alkoof 1994 / Dethleffs integraal 1995/ Hymer B 524 SL/ Pilote P740c
You don't like my tattoos? At least I can cover them up. Your face on the other hand...
Hein en José
Bedford 1979/ Dethleffs alkoof 1994 / Dethleffs integraal 1995/ Hymer B 524 SL/ Pilote P740c
You don't like my tattoos? At least I can cover them up. Your face on the other hand...
Re: Lacrosse vouwfiets probleempje
Ons probleem lag aan de contact pennen welke verbrand waren
Keurig opgelost door lacros
Keurig opgelost door lacros
-
fokus
Ga morgen naar Schijndel. Zal snel opgelost zijn hopelijk.
-
Zadowolony
Ik had een kapotte trapsensor, dus ook geen ondersteuning meer. Heeft Lacros uit Schijndel keurig opgelost. Kwamen aan huis om het te maken. Goede service altijd.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Hier van hetzelfde, ook een display defect van de Lacros Camper van mijn vrouw. Bijkomend probleem, we bevonden ons in Spanje!
Tot onze verbazing werd de volgende dag al een nieuwe bij de camping afgeleverd.
De receptie was echter al gesloten, zodat de dag daarop we naar het dichtstbijzijnde DHL afhaalpunt het onderdeel op konden halen.
Superservice van Lacros, dat moet ook eens gezegd worden.
Tot onze verbazing werd de volgende dag al een nieuwe bij de camping afgeleverd.
De receptie was echter al gesloten, zodat de dag daarop we naar het dichtstbijzijnde DHL afhaalpunt het onderdeel op konden halen.
Superservice van Lacros, dat moet ook eens gezegd worden.
- pepon
- Contacteer:
Maar mág dat hier ook gezegd worden.
Groet, Ron.
Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/
Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
https://www.renaultforum.nl/forum/
Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
-
fokus
Ik vind dat dat moet kunnen! Lacros geeft onvoorstelbaar goede service. Hadden heden contact met hen, leveren onze fietsen op de terugweg daar af. Zij leveren ze na herstelling ZONDER leverkost!
- Marco Polo
En die conclusie is gebaseerd op?
Helemaal niets.
Helemaal niets.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Graag vanaf hier terug naar de vraag.
Dus vocht in het display. Bekend?
Dus vocht in het display. Bekend?
-
fokus
Toen ik gisteren de fietsen afleverde bij hen heb ik extra gewezen op vocht en mogelijke roestvorming. Werd alvast genoteerd! Nu afwachten naar uitkomst.
Ook probleem gehad met vocht in display.
Zaten toen in zuid Duitsland gebeld zelfde dag nog een nieuw display met DHL Express verzonden en dag erna kosteloos ontvangen.
Was op de Singa Scamper nu een apart kapje voor over het display tijdens regen.
Zaten toen in zuid Duitsland gebeld zelfde dag nog een nieuw display met DHL Express verzonden en dag erna kosteloos ontvangen.
Was op de Singa Scamper nu een apart kapje voor over het display tijdens regen.
Groet, Lex (PA3CDM)en Margreet
Safari Camper FIAT Ducato 244 2.8JTD
Safari Camper FIAT Ducato 244 2.8JTD
-
fokus
Hersteld en terug thuisbezorgd. € 40,- Helemaal TOP!