Garage in de camper?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
CaradoT135
Berichten: 2359
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:15
Locatie: Borger-Odoorn

Re: Garage in de camper?



Bericht door CaradoT135 »

Bpierey schreef:
ma 25 mar 2024, 21:30
Mijn vraag aan jullie, wat nemen jullie zoal mee in de garage? ( even los van fietsen, barbecue en tafels/stoelen, die snap ik). Gereedschap? Slang? Extra accus of water?
Vanwege het franse bed is de ruimte daaronder en naast beperkt.

BBQ, kano, droogrek, 2 x klapkruk met tafeltjes, 2 strandmatrassen, luifelslinger, 2 stoelen, 1 tafel, 2 niveaublokken, 1 lage krat met watervulslangen en bijbehoren, 1 lage krat met elektronica onderdelen en gereedschap, 2 kraten met schoenen, 1 krat met waterschoenen en snorkels, 1 krat met huishoudelijke spullen (kratten zijn 30x40cm), een krat voor de boodschappen (40x60) en tot slot de krik met gevarendriehoek.
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22981
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Garage in de camper?



Bericht door PaulBng »

Buscamper, "garage" onder het bed.

Tafel, 2 stoelen, parasol (gaat er uit), 2 rafters, 2 visstoeltjes, kort verlengsnoer in een teiltje.
Ergens achterin voor- en zijwand voor de luifel, omdat ik er thuis geen plaats voor heb.

In een klein kastje daarnaast een krat met meuk.

Gieter en oprijblokken in de gaskast.

De rest is binnen.
Gebruikersavatar
Burp
Berichten: 200
Lid geworden op: di 14 jun 2022, 18:59

Re: Garage in de camper?



Bericht door Burp »

grote LPG tank, 2 elektrische fietsen, 2 hondenkarretjes, doppendoos, gereedschapskoffer, tafel, 4 stoelen, klein grijp goed zoals spuitbusje met van alles, toiletreiniger spul, slinger, jerrycan, watervulslang, en nog wat spul :)
Groet, Martin

Hymer B614SL
Druiven
Berichten: 52
Lid geworden op: do 03 nov 2011, 21:39

Re: Garage in de camper?



Bericht door Druiven »

Buscamper hier (6.4m Globecar met lengte bedden). Ik heb de bedden 10cm hoger gemaakt (worden gebruikt als een 2 persoons normaal bed, trapje in het midden niet nodig). Nog zat ruimte boven het bed, kan makkelijk overeind zitten).

In de "garage" onder het bed hebben we:
-uittrekbare lade gemaakt waar de twee (normale size) ebikes op gaan. Moet wel de voorwielen uit de bikes hallen en twee trappers er af halen.
-BBQ
-3 tafels ("eettafel", een voor BBQ en een klein tafeltje (koffie)
-twee stoelen
-wanden voor awning
-oprij blokken en "spare" toilet casette.
-krat met BBQ spul, krat met gereedschap, krat met fietsspullen
-droogrek
nog ruimte over voor tassen en wat wijn die we onderweg inslaan

Alles makkelijk bereikbaar (uitrek lades)
Garage zit boven de achteras, geen probleem met gewichts verdeling. Heavy duty Maxi, achteras max 2400kg).

Vroeger hadden we de fietsen achterop, maar ik vondt dat niet ideaal, speciaal niet voor ebikes.
Gelukkig zijn we zelf niet zo zwaar..
Bpierey
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 03 mar 2024, 23:40

Re: Garage in de camper?



Bericht door Bpierey »

Wow zo veel reacties hier 👍👍 super bedankt.

Ben al naar wat campers gaan kijken, met en zonder garage en toch de beslissing gemaakt voor mij dat ik een garage wil.
Zo veel meer mogelijkheden, ja gewicht is bekend. Daar kom ik wel mee weg (3500). De ruimte maakt het toch zeer wenselijk voor mij.
Fatsoenlijke vouwfiets past er toch in en tafel, stoelen.op de fietsdrsger vind ik toch meer diefstal gevoelig en binnen in de camper kun je niet echt “grotere” dingen kwijt. (Zoals tafel etc)

Dus ik heb mijn keuze gemaakt.. nu nog de camper haha.
(Heb er wel een op het oog)
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18172
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Garage in de camper?



Bericht door Cee Pee »

Druiven schreef:
do 28 mar 2024, 0:07
............. twee trappers er af halen.........
Dat kan makkelijker
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13441
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Garage in de camper?



Bericht door hathi »

Een garage is gewoon gemakkelijk, maar dat vinden de heren agenten ook , zei onlangs een agent ,er zijn zoveel campers onderweg dat die garage ,het voor ons wat makkelijker maakt,wij pikken deze er als eerste uit,dat scheelt werk,en bijna altijd raak, :-B …ieder voordeel heeft zijn nadeel,en dat geld ook voor de camper :-B
Hans
Schouwen
Berichten: 313
Lid geworden op: za 10 jun 2023, 13:22
Locatie: Binnen straal van 500 km rond Madrid

Re: Garage in de camper?



Bericht door Schouwen »

Het hangt ook allemaal wel af van je bestemming, je reistijd, je hobby’s en wat je onderweg wilt of kunt doen.
Erg makkelijk als je kan kiezen wat er thuis kan blijven, dat wil zeggen…als je een thuis hebt!
Ben je continu onderweg, ziet het er toch wel iets anders uit.
Later is nu al…
Plaats reactie