Deur Tec Rotec (2004)

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
joost22
Berichten: 9
Lid geworden op: di 30 sep 2008, 20:01
Locatie: Nieuwolda

Deur Tec Rotec (2004)



Bericht door joost22 »

Hallo

Hopelijk kan me iemand helpen.
Ik heb een tec rotec uit 2004 en ben er nog steeds blij mee.
In 2019 heb ik na een beschadiging van mijn camperdeur er een nieuwe deur van het leefgedeelte ingekregen.
Verzekering betaalde maar nu in mijn vakantie kreeg ik d'r deur niet meer goed dicht
Het frame liet los.Na 3 reparaties hier in spanje gehad maar het is nog steeds niet opgelost.
De verzekering betaald de schade niet.
Heeft iemand een tip of een adres van iemand die er een goeie deur in kan zetten???
Ik woon in Oost groningen

Alvast bedankt
JOHN
Laatst gewijzigd door joost22 op ma 11 mar 2024, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8499
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Deur Tec Rotec



Bericht door EasyBee »

Foto van die deur?
Waar zoek je een adres? In Nederland of in Spanje?
Wat is er mis met het adres waar je de eerste keer die deur hebt laten plaatsen? Waarom niet eerst daar het probleem aankaarten?
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
joost22
Berichten: 9
Lid geworden op: di 30 sep 2008, 20:01
Locatie: Nieuwolda

Re: Deur Tec Rotec



Bericht door joost22 »

Zoek een adres in nl.heb de deur laten plaatsen door brian in winsum.koste de verzekering 1400€.

Nu stelt hij dat hij daar geen garantie meer voor kan geven.....hier in spanje....ben weer op weg naar huis....zeggen ze dat het een k deur is

Maar goed..
Geen idee hoe ik een foto kan toevoegen
joost22
Berichten: 9
Lid geworden op: di 30 sep 2008, 20:01
Locatie: Nieuwolda

Re: Deur Tec Rotec



Bericht door joost22 »

Zoek een adres in nl.heb de deur laten plaatsen door brian in winsum.koste de verzekering 1400€.

Nu stelt hij dat hij daar geen garantie meer voor kan geven.....hier in spanje....ben weer op weg naar huis....zeggen ze dat het een k deur is

Maar goed..
Geen idee hoe ik een foto kan toevoegen
joost22 schreef:
ma 11 mar 2024, 14:58
Hallo

Hopelijk kan me iemand helpen.
Ik heb een tec rotec uit 2004 en ben er nog steeds blij mee.
In 2019 heb ik na een beschadiging van mijn camperdeur er een nieuwe deur van het leefgedeelte ingekregen.
Verzekering betaalde maar nu in mijn vakantie kreeg ik d'r deur niet meer goed dicht
Het frame liet los.Na 3 reparaties hier in spanje gehad maar het is nog steeds niet opgelost.
De verzekering betaald de schade niet.
Heeft iemand een tip of een adres van iemand die er een goeie deur in kan zetten???in Nederland

Alvast bedankt
JOHN
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8499
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Deur Tec Rotec (2004)



Bericht door EasyBee »

Foto plaatsen staat hier beschreven, even naar beneden scrollen viewtopic.php?t=8401454
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
AadenAnke
Berichten: 13293
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Deur Tec Rotec (2004)



Bericht door AadenAnke »

Ja garantie op iets van 4a5 jaar geleden zal je wel nergens krijgen. Maar soms repareren ze het voor je voor een lager bedrag dan normaal. Als je begonnen ben over garantie snap ik wel dat ze de boel wat afhouden. Dat wil niet zeggen dat ik dat netjes vindt. Maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar

Gr Aad
Plaats reactie