Verslag reis door Spanje en Portugal

Plaats reactie
HansvanderVeeke
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 02 okt 2020, 15:50

Verslag reis door Spanje en Portugal



Bericht door HansvanderVeeke »

In mei/juni maakten we met de kampeerbus een rondreis door Spanje en Portugal. Zoals gebruikelijk deel ik de informatie en de beleving van deze reis in een roadbook (met routes en informatie) en blogs (met veel foto's). Je kunt de ingang naar deze informatie hier vinden: https://vanderveeke.net/blog/2023-spanje-en-portugal/

Onderstaand een overzichtskaartje van de reis. Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet om een PB te sturen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1105
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Verslag reis door Spanje en Portugal



Bericht door Don Esteban »

Hans, een prachtig verslag lijkt me zo. Maar wat een werk! Heb je nog tijd gehad om in de zon te liggen? :D Ik ga er eens goed voor zitten want ook wij denken aan een rondreis Noord Spanje en Portugal. Echter mei / juni... dat lijkt me vaak peentjes zweten. Bedankt voor de link.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
HansvanderVeeke
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 02 okt 2020, 15:50

Re: Verslag reis door Spanje en Portugal



Bericht door HansvanderVeeke »

Dank je. En er is nog genoeg tijd om van de zon te genieten. Het opschrijven helpt me beter te onthouden. Je maakt zoveel mee dat je meestal niet meer weet wat je een paar dagen geleden hebt gedaan.
Veel plezier met je reis. Ik vind het Iberisch Schiereiland prachtig en met name de Algarve was een feest!
Laatst gewijzigd door Aloys op di 14 nov 2023, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Verslag reis door Spanje en Portugal



Bericht door Premiumliner »

Een prachtig verslag, hartelijk dank voor het delen! :thumbup:
Ik heb je hele verslag gekopieerd en opgeslagen op mijn laptop.
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1105
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Verslag reis door Spanje en Portugal



Bericht door Don Esteban »

>>Het opschrijven helpt me beter te onthouden.<<
De foto's van onze reizen passeren dagelijks de revue op de pc. Iedere minuut een andere foto van een reis op de achtergrond van het bureaublad via 'diavoorstelling'. Op deze manier blijf ik onze reizen veel beter herinneren.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Plaats reactie