Instrumentenpaneel leeg

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Yassin talbi
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 22 mei 2023, 18:14

Re: Instrumentenpaneel leeg



Bericht door Yassin talbi »

hathi schreef:
do 01 jun 2023, 13:56
Yassin,kan het zijn dat je de werking niet begrijpt,is helemaal niet erg hoor, er zitten in de Camper n.m. 2 accu,s,n.m. 1 om te starten en een voor je woongedeelte ?…maar mij lijkt het beste dat je ook de HH accu eens op laad ,nu word enkel de startaccu geladen ,en daarvoor kun je beter een losse 220v lader gebruiken,anders moet je zo lang rijden,en weet je ook meteen of de accu nog te laden is , na die winter stilstand
Hallo Hans.

Bedankt voor je reactie, nee klopt. Alles is nieuw voor mij. Ik ben nog aan het leren. Ik ga het eens bekijken.


Mvg,
Yassin talbi
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 22 mei 2023, 18:14

Re: Instrumentenpaneel leeg



Bericht door Yassin talbi »

Zijspan schreef:
do 01 jun 2023, 14:11
Ooit bij de Ducato 244 is dat digitale deeltje eens gemaakt, was in op Hazeldonk tegen de grens met België, zullen dat nog wel doen.
Info instruments heet dat bedrijf, en ik heb er geen binding mee.
Bedankt voor je reactie. Had je precies hetzelfde probleem? Dan zou ik dat bedrijf graag willen contacteren.

Mvg,
Elliot 5
Berichten: 700
Lid geworden op: za 12 mar 2022, 18:18

Re: Instrumentenpaneel leeg



Bericht door Elliot 5 »

Misschien dit bedrijf eens contacteren?
https://kms-apeldoorn.nl/reparaties/fia ... llerpaneel

Van die site:
Foutomschrijving / klachtomschrijving:
Klachten kunnen zijn, diverse storings lampje blijven zwak meebranden, in de display komen strepen te staan ipv km stand. Het kan ook voorkomen dat het display allemaal vreemde tekens laat zien en dat de tijdsklok niet meer doorloopt.
Yassin talbi
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 22 mei 2023, 18:14

Re: Instrumentenpaneel leeg



Bericht door Yassin talbi »

Elliot 5 schreef:
vr 02 jun 2023, 11:04
Misschien dit bedrijf eens contacteren?
https://kms-apeldoorn.nl/reparaties/fia ... llerpaneel

Van die site:
Foutomschrijving / klachtomschrijving:
Klachten kunnen zijn, diverse storings lampje blijven zwak meebranden, in de display komen strepen te staan ipv km stand. Het kan ook voorkomen dat het display allemaal vreemde tekens laat zien en dat de tijdsklok niet meer doorloopt.

Bedankt voor je reactie,


Ja daar heb ik ook wel last van, dat als ik de cruise control aanzet dat er andere lampjes lichtjes gaan meebranden.

Mvg,
Plaats reactie