Moove TV: geen ontvangst

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Assiegoud
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 19 jun 2022, 22:39

Moove TV: geen ontvangst



Bericht door Assiegoud »

Hallo allemaal, wij hebben een camper met daarin een moove tv type TV185. Nu heb ik alles al geprobeerd om beeld te krijgen via een kabelaansluiting op de camping maar ik krijg er totaal geen zenders op. Input staat op ATV, ga daarna naar automatisch zender zoeken maar er komt helemaal niks. Teruggezet naar fabrieksinstellingen, andere
Coaxkabel geprobeerd, de gebruiksaanwijzing ken ik bijna uit mijn hoofd maar nog steeds niks. Ik moet iets over het hoofd zien maar wat? Iemand nog ideeën???? Groetjes Astrid
DJSmiley
Berichten: 4048
Lid geworden op: za 31 aug 2019, 13:37
Locatie: Nunspeet

Re: Moove tv



Bericht door DJSmiley »

ATV is bij veel tv's de aanduiding voor Analoge TV.

Bied die camping wel analoge TV aan? Veel campings bieden digitale TV aan, DVB-C of soms DVB-T. Even informeren bij de camping wat ze exact leveren.

Je TV moet dat wel ondersteunen. Als ik zo even google lijkt jouw TV alleen analoog en DVB-T (en DVB-S - Schotel) te ondersteunen. Als de camping dus DVB-C levert, net zoals bv Ziggo of andere kabelTV providers, dan gaat dat niet lukken.

Mogelijk kunnen ze op de camping je dan een ontvangertje in bruikleen geven die je op de HDMI kan aansluiten. Ik weet van een aantal campings dat die dat aanbieden.
Fiat Ducato L2H2 2007 ombouw naar camper: https://www.djsmiley.com
Assiegoud
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 19 jun 2022, 22:39

Re: Moove tv



Bericht door Assiegoud »

Dank je wel, ik zal morgen bij de receptie eens informeren 😃
Plaats reactie