Overnachten nabij Sangatte?

pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: Overnachten nabij Sangatte?



Bericht door pietb »

toch raar , in de 4 weken frankrijk en 2500 km bijna kan ik aleen maar zeggen hadden wij in nl er maar 10% van . zulke mooie plekken en goed en goedkoop . 4 dagen gefietst ile de oleron parkeerpaal wou niet afrekenen dus gratis anders 7e ,niort aan rivier naast de oude stad 12,.50 e politie was duidlijk aanwezig maar inde geen cent . jammer dat het een end rijen is anders zouden we alleen in fr camperen . groet lmc638a
Andor
Berichten: 200
Lid geworden op: do 06 apr 2017, 20:36

Re: Overnachten nabij Sangatte?



Bericht door Andor »

Voorheen stonden ze ook bij waar de bus draait wat veder naar achter
Wel heel erg jammer kom daar al heel lang, eerst met de caravan op de camping in sangatte .
Kids groot geworden daar tot de verhuizing en het niet meer te rijden was kwa tijd
Daarna een Camper ,en ging toen eerst boven staan ,later kwam hij bij de begraafplaats en c.p
Deze is nu dus ook niet meer
Wel erg spijtig dat het zo ver heeft moeten komen ,want op de camping staan daar is geen optie en dus moeten we op zoek naar een nieuwe plek in de buurt
roma
Berichten: 4555
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Overnachten nabij Sangatte?



Bericht door roma »

De gratis cp bij Wissant wordt momenteel onderhanden genomen. Is binnenkort een betaalplek met slagboom en alle voorzieningen als water, electriciteit en vidange. Tarief weet ik nog niet.
Tabbert classic 570
Berichten: 398
Lid geworden op: wo 04 jan 2023, 13:00

Re: Overnachten nabij Sangatte?



Bericht door Tabbert classic 570 »

Ahh oke dan. Erg interessant om te horen. voor een paar euro wil ik er best een paar dagen staan. Douche kon als het goed al, dus als het onder de 10 euro pn blijft vind ik het prima. Neem aan dat je voor stroom apart zal betalen.
Plaats reactie