Oyster Vision klapt niet goed in

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Sjef
Berichten: 1124
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 21:31
Locatie: Veghel

Oyster Vision klapt niet goed in



Bericht door Sjef »

Oyster vision 2 ongeveer 13 jaar .

Altijd goed gedaan , gisteren nog tv gekeken.
Doe hem vanmorgen in voor zo veel mogelijk zo’n te vangen. Kijk een uurtje daarna in de kleding kast , knippert er t lampje van het kastje van de oyster, met de melding y probleem ,ik dacht er ligt iets in de weg (takje of zo ) maar nu is hij verkeerd ingeklapt , en ligt niet naast maar op het zonnepaneel. Krijg hem er niet vanaf . Motor gestart (niks) stekkertje uit het kastje , en er weer in (niks) op de knopjes drukken (niks) hij blijft muurvast op de schotel liggen . Weet iemand wat ik kan doen
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 1901
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:53
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Oyster Vision klapt niet goed in



Bericht door Rob66 »

Die is waarschijnlijk door zijn eindstop geschoten. Kortom je kan zonder kennis van een Oyster eigenlijk zelf niets meer doen.
Of je gaat je helemaal verdiepen hoe een Oyster werkt of naar een servicepunt. Jammer maar helaas.
Voorheen Worldwide Satellite; Verkocht en monteerde satellietontvangers, schotels, LED tv's, airco's, zonnepanelen, omvormers etc. voor campers en caravans. Vele jaren ervaring. www.wwsat.nl
Sponsor van de Campersite.nl
Gebruikersavatar
Going
Berichten: 3249
Lid geworden op: di 15 nov 2011, 19:14

Re: Oyster Vision klapt niet goed in



Bericht door Going »

Of contact opnemen met hoofdnoorman.
Leuk dat we je hier weer zien Rob>
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Oyster Vision klapt niet goed in



Bericht door Hoofdnoorman »

Ik heb al een reactie doorgestuurd per PB naar Toipc starter, omdat er toevallig dinsdag nog een forumlid uit Veghel naar Deventer komt.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Sjef
Berichten: 1124
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 21:31
Locatie: Veghel

Re: Oyster Vision klapt niet goed in



Bericht door Sjef »

Jammer Rudy want wij zijn nu op vakantie en zitten de buurt van Venlo . Anders was het een goed idee
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Oyster Vision klapt niet goed in



Bericht door Hoofdnoorman »

Tsja,
Als het voor elkaar moet komen, zal je toch wat moeten afspreken. Het loopt nu snel vol bij mij. Ik doe alleen nog wat op di, wo en do.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Sjef
Berichten: 1124
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 21:31
Locatie: Veghel

Re: Oyster Vision klapt niet goed in



Bericht door Sjef »

Hoi had het helemaal verkeerd begrepen, ik wist niet dat jij dat ook deed. Maar ik was maandag meteen naar bmsat gereden , kon mij gelijk helpen . Maar toch bedankt .
Plaats reactie