Campercontact ställplatser

Plaats reactie
Hoekje
Berichten: 81
Lid geworden op: di 11 okt 2022, 21:16

Campercontact ställplatser



Bericht door Hoekje »

Voor hen die naar Zweden gaan met de camper, is het misschien goed om te weten dat heel plaatsen tegenwoordig betaling vragen. Soms 100 SEK, soms 150, meer kan ook. Het is ook niet altijd zo dat er dan voorzieningen zijn.
Soms wel maar dan moet daar apart voor betaald worden.
Soms heb je een gratis plaats die fantastisch is maar mag je bv ook de wc gebruiken. In het geheel genomen moet er voor camperplaatsen en campings meer betaald worden dan voorheen. Dat heeft met de hogere stroom prijzen te maken. Een waarschuwing nog: de prijzen in Campercontactapp kloppen voor Zweden heel vaak niet. Ze zijn lang niet altijd gratis meer, dat staat in de CC app dan onjuist vermeld.
Gelukkig heb je af en toe geluk en valt het in je voordeel uit. Wij gaan sowieso eens in de 3 dagen naar een camping maar die zijn in het voorseizoen nog niet altijd open. Verder willen diverse gemeentes dat je de camperplaats betaalt met SWISH en dat hebben de buitenlandse toeristen niet. Of je moet de een app downloaden zoals easypark om te kunnen betalen.
Verder is het heerlijk om weer in Zweden te zijn. 10 dagen prachtig warm weer gehad en nu voor het eerst een buitje.
Gebruikersavatar
rollercoaster
Berichten: 1400
Lid geworden op: wo 02 jan 2008, 22:03
Locatie: hart van Nederland

Re: Campercontact ställplatser



Bericht door rollercoaster »

Valt mij op dat de prijzen die vermeld worden in de campercontact app vaak niet kloppen en niet alleen in Zweden, geef je wijzigingen door staat het maanden later nog steeds niet erop, wat heeft het dan voor zin om het te melden.
When nothing is going right ..... go left !!
groet,
Nico.
Gebruikersavatar
FrS
Berichten: 1006
Lid geworden op: zo 16 okt 2005, 20:30

Re: Campercontact ställplatser



Bericht door FrS »

downloaden : ( i phone) CampApp Sweden
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Re: Campercontact ställplatser



Bericht door NAWM »

CampApp Sweden

Dank FrS. Overzichtelijk en handig appje.
Wat we 1x in de week nodig hebben is een loosput.
Die vond ik hier niet als apart dingetje. Daar gebruik ik dan park4night voor :thumbup:
Plaats reactie