Mifirouter of oude telefoon gebruiken?

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4380
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Mifirouter of oude telefoon gebruiken?



Bericht door jheeck »

Ik had toen nog maar twee keer twee USB contacten, van een erg makkelijk te overbelasten type dus een paar keer met een lege telefoon gezeten en toen was ik er klaar mee.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
Autocaravana
Berichten: 1247
Lid geworden op: di 10 okt 2006, 23:28
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Mifirouter of oude telefoon gebruiken?



Bericht door Autocaravana »

Er zijn combinaties van landen en providers waar een mifi niet werkt en een hotspot van een iPhone wel. In Zuid-Amerika heb ik tot nu toe nooit de mifi kunnen gebruiken. Een oude iPhone werkte prima, maar een nadeel is dat je snel de verbinding met de hotspot kwijt bent en steeds weer moet herstellen.
Onze fiets- en camperreizen: https://bicitours.blogspot.com
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1930
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Mifirouter of oude telefoon gebruiken?



Bericht door Zadowolony »

Twee iPhones en aparte 4G router van Huawei.
Daarop twee abonnementen, waarvan 1 onbeperkt bellen en data in Nederland, de ander slechts budget abo.
Telefoonabonnement die het minst wordt gebruikt heeft een duo Sim en staat op vliegtuig stand ( wil hij bellen, ff op actief zetten). Je mist met vliegtuig stand alleen de spraakoproepen, de rest komt gewoon binnen.
De tweede SIM card van het budget abo zit in de 4G router.
Het andere abonnement met onbeperkte data doneert elke maand 50 gb aan de ander, daardoor ook in buitenland extra 50 gb voor internet.
Door deze constructie hebben we 100 gb data in buitenland per maand, én hebben we altijd allebei een mobieltje bij ons .


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Plaats reactie