De camper Pilote bevalt uitstekend maar de relatie met de de Xperience tablet loopt minder. Lijkt een bekend probleem maar het valt buiten garantie.
Dus mijn vraag. Zijn er andere tablets, ik las iets van navicolor gt2, die dezelfde functies heeft. Dus water niveau, pomp water aan,/uit, aux stroom aan/uit, en accu stand, oplaadsysteem via paal of zonnepaneel, percentage in accu en volt? Zie foto
Wie o wie kan eens wat tips geven?
Nelleke, door vragen te stellen word ik wijzer.
Pilote met Xperience tablet
- The Scorpios
Pilote met Xperience tablet
Nelleke
De herinnering die je later wilt hebben, moet je nu maken.
En dat doen we o.a. met onze Pilote P650D Essentiel uit 2019.
De herinnering die je later wilt hebben, moet je nu maken.
Re: Pilote met Xperience tablet
Dit tablet vervangt het bedieningspaneel in de camper en zit aan de wand vastgeklikt. Zal het tablet niet zijn maar de interactie tussen gebruiker en alle functies van de camper?
//Kees - Not all who wander are lost. (J.R.R. Tolkien)
//Kees - Not all who wander are lost. (J.R.R. Tolkien)
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)EuraMobil ProfilaRS 720EB
- Aloys
- Site Admin
- Contacteer:
-
auke middel
Hallo, als ik mijn xperence inschakel, krijg ik een wit scherm met alleen tijd en de camper afbeelding. verder kan ik niets zien of doen.
Nu heb ik vorige week reparaties laten doen, en sinds dien kan ik niet meer doen of zien op het scherm.
weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt.
Nu heb ik vorige week reparaties laten doen, en sinds dien kan ik niet meer doen of zien op het scherm.
weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt.
-
auke middel
Reactie op mijn eigen bericht,
Op reis in België heeft een campergarage het scherm uitgesloten door er een ander scherm op aan te sluiten.
Toen hebben ze het EMB blok vervangen, en die was verbrand, dit was een noodzakelijke en dure reparatie.
Maar blij dat het weer klaar is, volgende week op vakantie.
Jullie allemaal een fijne camper zomer.
Op reis in België heeft een campergarage het scherm uitgesloten door er een ander scherm op aan te sluiten.
Toen hebben ze het EMB blok vervangen, en die was verbrand, dit was een noodzakelijke en dure reparatie.
Maar blij dat het weer klaar is, volgende week op vakantie.
Jullie allemaal een fijne camper zomer.