KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
- DucatoDolf
- Berichten: 2192
- Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
- Locatie: Rotterdam
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Die tip is ook wat ik je had mee willen geven . 180cm matras is nog net een standaardmaat, zij het goed zoeken is. Maar je hebt wel wat meer standaard hoeslakens voor 180x140cm matrassen. Hoef je die ook niet allemaal aan te passen. Bij ons hebben we zowel aan het hoofd als aan het voeteneinde ook een gat wat we opvullen met wat losse kussens, maar waar inderdaad van alles in past wat je in bed goed kan gebruiken. Telefoons, zaklampjes en dingen meer
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: do 30 sep 2021, 20:54
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Ziet er mooi uit die ronde vormen. Kun je dat zo kopen?
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Dat zal niet heel makkelijk gegaan zijn die 10 mm waterslang op de 12 mm slangtule te krijgen.
Waarom die aansluiting helemaal links, waar komt die op?
Waarom die aansluiting helemaal links, waar komt die op?
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Nee dat klopt, even in kokend water gehouden.myway schreef:Dat zal niet heel makkelijk gegaan zijn die 10 mm waterslang op de 12 mm slangtule te krijgen.
Waarom die aansluiting helemaal links, waar komt die op?
De fiamma aansluitingen draaien helaas ook door dus mijn watersysteem lekt.
De uniquick slang komt onder uit mijn watertank.
Hier weer kleine update:
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Iemand tips om mijn wateraansluitingen beter te maken? Ik heb maar weinig vertrouwen in mijn leidingen op deze manier. Ik vind het drukvat van fiamma ook ongelofelijk poppenspul.
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Waarom de aansluiting op de tank aan de onderkant gemaakt?
Alleen maar meer kans op lekkage.
De verbindingen tussen de tank, pomp en drukvat maken met 12 mm slang.
Dan de laatste aansluiting op het drukvat vervangen voor een van 10 mm en dan kun je daar overgaan naar die slang van 10 mm.
De wartels op de pomp en drukvat niet te strak aandraaien.
Sommigen krijgen het zelfs voor elkaar om de aansluiting van de pomp af te breken.
Alleen maar meer kans op lekkage.
De verbindingen tussen de tank, pomp en drukvat maken met 12 mm slang.
Dan de laatste aansluiting op het drukvat vervangen voor een van 10 mm en dan kun je daar overgaan naar die slang van 10 mm.
De wartels op de pomp en drukvat niet te strak aandraaien.
Sommigen krijgen het zelfs voor elkaar om de aansluiting van de pomp af te breken.
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Daar heb je gelijk in… ik heb dit gedaan om de tank helemaal leeg te kunnen maken. Achteraf had ik het wellicht beter bovenop kunnen maken.
De aansluiting op de tank is wel solide gemaakt met speciale afdichtingslijm. Hier ben ik eigenlijk het minst bang voor lekkage.
De aansluiting op de tank is wel solide gemaakt met speciale afdichtingslijm. Hier ben ik eigenlijk het minst bang voor lekkage.
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Een betere accumulatortank Google ff op die van shurflo, die wartels vind ik veel beter.
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Thanks, denk dat ik die bestel inderdaad, wartels van shurflo vind ik ook beter werken. Fiamma is 3 keer niks.
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
uuuuren ben ik bezig geweest met ribbetjes maken en daar buigbare multiplex overheen lijmen... Komt hij aan met z'n kant en klaar multiplex hoekprofiel. Dat had heel wat frustratie en tijd gescheeld... Die sla ik even op voor de volgende bus!
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Ik gebruik meestal messing nippels maar die zijn zwaarder.
Als het plastic moet dan uit de vijverbouw en niet van een kampeerwinkel.
Groeten Kampo
Re: KOS: de ombouw van Peugeot Boxer L3H2 (2015)
Weer even een kleine update van het werk, deze week vakantie dus er worden flinke stappen gemaakt. Vandaag gaan we verder met het afwerken van de wand in de zithoek en het maken van een tafel en ombouw voor de koelkast.
Ik heb de nippels van Fiamma mogen ruilen voor nippels van Shurflo, lekkage is verholpen dus houd de Fiamma voorlopig toch maar.
Ik heb de nippels van Fiamma mogen ruilen voor nippels van Shurflo, lekkage is verholpen dus houd de Fiamma voorlopig toch maar.