Welke IPTV-app voor Chromecast?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
camperbrabo
Berichten: 106
Lid geworden op: za 11 feb 2023, 17:32

Welke IPTV-app voor Chromecast?



Bericht door camperbrabo »

Ik ben even benieuwd of er camperaars zijn die een IPTV app hebben die kan casten naar een chromecast. Ik heb er vele geprobeerd maar nog geen success. Ik wil gerust voor zon app betalen. Ik heb thuis een iptv box maar die wil ik liever thuislaten omdat ik geen vrije hdmi poort meer heb en niet wil splitten.
Carthago chic c-line 5.0 2012
DJSmiley
Berichten: 3998
Lid geworden op: za 31 aug 2019, 13:37
Locatie: Nunspeet

Re: Welke IPTV app voor chromecast ?



Bericht door DJSmiley »

Welke TV aanbieder heb je? Niet elke staat het streamen naar een chromecast toe.

Zoiezo werken de settopboxen van de providers meestal alleen binnen het eigen netwerk van de provider


Bij de illegale aanbieders is er vaak wel een M3U playlist beschikbaar, dan kun je een IPTV app gebruiken die dat ondersteunt. t is alleen even zoeken welke voor jouw fijn werkt.
Fiat Ducato L2H2 2007 ombouw naar camper: https://www.djsmiley.com
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 1898
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:53
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Welke IPTV app voor chromecast ?



Bericht door Rob66 »

Zelf gebruik ik NLZiet. Is iets van 9,- per maand.
Voorheen Worldwide Satellite; Verkocht en monteerde satellietontvangers, schotels, LED tv's, airco's, zonnepanelen, omvormers etc. voor campers en caravans. Vele jaren ervaring. www.wwsat.nl
Sponsor van de Campersite.nl
camperbrabo
Berichten: 106
Lid geworden op: za 11 feb 2023, 17:32

Re: Welke IPTV-app voor Chromecast?



Bericht door camperbrabo »

Chromecast HD met Google TV heeft mijn probleem opgelost. Daar kun je nl. zelf apps op installeren zodat je niet meer hoeft te casten.
Carthago chic c-line 5.0 2012
Master__R
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 26 jul 2010, 21:23
Locatie: Nieuwegein

Re: Welke IPTV-app voor Chromecast?



Bericht door Master__R »

Ik gebruik Tivimate op de witte Chromecast (dus met afstandsbediening). De Chromecast verbind ik met de hotspot van mijn telefoon (onbeperkte data).
Casten is dan inderdaad niet nodig zoals al eerder aangegeven, en je kan gewoon van zenders wisselen met de afstandbediening. Ook heeft Tivimate een guide/EPG.
Als aanbieder inderdaad een minder legale variant.

Legaal zou ik ook voor NLziet gaan.
Groeten,
Rick
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Welke IPTV-app voor Chromecast?



Bericht door appellover »

4K xiaomi stick ,voordeel dat die op de usb van de tv werkt ,de chromcast google tv stick geeft vaak problemen die wil eigenlijk usb-c pd .Dan de app : xciptv met abo van iptvdark .Alle mogelijke zenders,en mogelijkheid van LQ ,lage kwaliteit met mindere resolutie maar prima voor kleine tv .En een onbeperkt sim in mijn router Huawei b818 .Het werkt prima.
Challenger Genesis 388 eb 2016
Gebruikersavatar
Schovie
Berichten: 391
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 14:39
Locatie: Langedijk

Re: Welke IPTV-app voor Chromecast?



Bericht door Schovie »

IPTV Smarters is een hele mooie app en is na registratie gratis te gebruiken. Ik gebruik op mijn TV ook een MI 4k stick en als IPTV provider heb ik NLZiet (voor het verlaat en terugkijken van Nederlandse zenders) en Trex (via een Chinese store) voor het andere. De laatste levert ook de content in LQ waardoor ik minder data verbruik.
Plaats reactie