Beetje krappe bocht

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Karelkaywa
Berichten: 1121
Lid geworden op: za 15 nov 2014, 13:46
Locatie: Castricum

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door Karelkaywa »

Ja dat had ongetwijfeld gekund. Maar of dat makkelijker was geweest over een modderig gravelpad met links en recht geen speling en aan de ene kant een bergwand en de andere kant de diepte in. En dat over een afstand van ca. 1 km. Geen denken aan! Dat laat ik wel aan jou over :-B
Ik heb dat stukje route nog even gereconstrueerd in Google Maps. Daar kun je duidelijk op zien dat ik een afslag eerder had moeten nemen om direct op de parkeerplaats te komen. Ik had me dus niets van die review op P4N moeten aantrekken en gewoon mijn routeplanner moeten volgen.
.
Image2.jpg
Image2.jpg (37.27 KiB) 7818 keer bekeken
Groeten van Karel
(Kaywa was de naam van mijn laatste Duitse Herder)
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door Premiumliner »

Wellicht dat de omschrijving van de route was gebaseerd op net de andere kant als die waar u vandaan kwam.
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Tabbert classic 570
Berichten: 398
Lid geworden op: wo 04 jan 2023, 13:00

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door Tabbert classic 570 »

Pff heb je geluk mee gehad, meeste campers zijn breder. Dan had je echt de hele weg terug in zijn achteruit. Volgende keer uitstappen en op verkenning gaan. Ik reed afgelopen winter ook in Spanje. Ik was erg moe en het begon donker te worden. Ik stond boven op een berg en zag beneden een heel leuk plekje om te slapen. Maar geen idee hoe ik er moest komen. Makkelijkste is de weg volgen en zo dicht mogelijk bij de plek blijven. Kom ik op een rotonde en sla de weg in, geen enkel bord te zien. Die berg was overigens nog best stijl ook. Kleine bocht naar links en ik zie een brug :evil: 2m zoveel. In ieder geval veeel te laag voor mij en die tunnel was ook nog eens rond aan de bovenkant. Ik in zn achteruit en het begon al donker te worden. Rechts van mij de afgrond en links een berg. Dus ik reed heel langszaam achteruit en je gelooft het niet maar een paar ********* passeren mij waardoor ik heel weinig ruimte had. Ik was ook nog een moe en ik had helaas niet gezien dat het asfalt daar ophield, mijn achterband kwam klem te zitten tussen het asfalt die zeker wel 15 cm hoog was. Muurvast, was ook bang dat ik mijn band kapot had gereden, en op dat moment komen 6 bouwvakkers naar mij toe om een duwtje te geven. Zelfstandig had ik er nooit uitgekomen. Helaas geen foto`s genomen maar moraal van het verhaal is dat zoiets heel snel kan gebeuren.
Achteraf lach ik er een heel klein beetje om.

Ps; vaak kom je ergens waar je vooruit wel inkomt maar achteruit niet uitkomt, waarschijnlijk was die engelse camperaar in paniek geschoten en toch het risico genomen.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door thole »

Gisterenavond is deze Spaanse camper touringcar meer dan een kwartier bezig geweest om van de cp in La Pobla del Farnals af te komen. Tevergeefs werd geprobeerd paaltjes uit de grond te trekken, de man die dat probeerde is nog links voor de camper te zien. Uiteindelijk, na talloze malen heen en weer steken, is het gelukt om weg te komen. Frappant was dat zijn vrouw al die tijd naast de camper druk stond te bellen, terwijl andere camperaars hielpen.
.
DSCN6525 (1).jpeg
DSCN6525 (1).jpeg (154.2 KiB) 5874 keer bekeken
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8674
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door seth_space »

Dat zijn vrouw andere bezigheden had was voor de chauffeur waarschijnlijk alleen maar positief ;)
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door gjvonk »

wraak omdat hij haar twee dagen ervoor 2 uur op een stoeltje in de zon hun gedooglpekje had laten reserveren?

We hebben het in de mei vakantie weer eens mogen aanschouwen op de parking van Playa Garabasi: een Franse "Sea Shepard" laat vrouwlief op 2 stoeltjes, een catamaran op een strandtrailer en een kofferaanhanger 2 uur het gedroomde plekje vasthouden op een kaal stoeltje @Thole: die heb jij ongetwijfeld ook zien staan

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk




Laatst gewijzigd door gjvonk op vr 12 mei 2023, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Buscamper fan
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5671
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door Camperic »

Dat zegt minstens zoveel over de vrouw :wtf:
Mijn vrouw zie je echt geen 2 uur ergens zitten om een plekje vast te houden. Gelukkig!
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door AadenAnke »

Ach ja je klem rijden kan zomaar gebeuren. Heb lang geleden ooit met een cheffie een geleders los wezen halen in Dordrecht die had zich klem gereden en stond vast in de knik beveiliging en andere keer werd ik van mijn eigen dienst gehaald door dat zelfde cheffie stond een gelede wagen voor een opengebroken wegzet voor Oud-Beyerland achteruit terug door Giodschalxoord om via de westdijk weer vooruit verder te kunnen. Ben met menig beginnende chauffeur wezen oefenen om de vaardigheid van het achteruitrijden onder de knie te krijgen :lol: als ik met de truck op pad ben rij ik niet zomaar elke straat in. Van de winter nog meegemaakt in de binnenstad van Haarlem weg afgesloten volg E na 2 straten een flinke pijl naar rechts en een E er op voor gevoel instinkt of toch ervaring ik uitgestapt en de straat een 30m ingelopen een knik en daar pal achter een versmalling hooguit 2 meter breed! Klant gebeld die kwam voorrijden met zijn wagen ergens zomaar inrijden heb ik heeeeeel lang geleden een keer gedaan ben weken het lijdend onderwerp geweest onder de collega’s maar misschien een tip met pionnen een parkoers uitzetten en daar dan achteruit door heen rijden met goed weer en zicht

Gr Aad
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5671
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door Camperic »

Ik ben ook weleens ergens in gereden waar ik dat achteraf beter niet had kunnen doen, maar gelukkig nog nooit ergens niet verder gekund. Daar leer je van. Vorig jaar nog ergens gestopt en eerst te voet gaan kijken, omdat ik het niet vertrouwde en dat was maar goed ook :wink:

De keer dat het echt bijna mis ging was op een weg waar net voor me een lijnbus reed en de weg dus prima geschikt was voor mijn camper. Een tegenligger was blijkbaar ongeduldig geworden en zette mij daarna vast om me met zijn armen over elkaar aan te gaan zitten kijken. Nota bene zelf met een camper! Gelukkig door kunnen rijden met hulp van degene er achter die me op de centimeter nauwkeurig er langs hielp.
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door gjvonk »

Was niet toevallig ik? Ik kan ook heel hautain met mijn armen over elkaar en het contact uit gaan zitten kijken

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Beetje krappe bocht



Bericht door AadenAnke »

Heb dat ook vaak genoeg gedaan met de bus stoel naar achteren voeten op de betaaltafel de thermoskan demonstratief op het dashboard en een krant die er nog lag van gisteren ze gingen of door het lint of binnen een paar minuten met hangende pootjes weg ooit tegen 1 gezegt die helemaal gek werd want hij kon niet achteruit hij had een aanhangertje er achter :?: maak niet uit man nog 5 minuten vertraging erbij en mijn volgende rit vervalt heb ik straks anderhalf uur pauze dat is lekker hoor :lol: ik dacht echt even dat hij een hartaanval kreeg ja die wegversmallingen weten wat

Gr Aad
Plaats reactie