Los filter in watertank

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Los filter in watertank



Bericht door Kroppie »

die 2 in combinatie zal prima werken :)
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Rens en Riet
Berichten: 957
Lid geworden op: ma 29 jan 2007, 19:28
Locatie: Roosendaal

Re: Los filter in watertank



Bericht door Rens en Riet »

Tijdens onze vakanties in het the middle of nowhere in het noorden van Scandinavië halen water dikwijls uit de rivier of meer.
In principe kun je het gewoon drinken maar we nemen geen risico's.
Hebben ook altijd norit tabletten bij.

Mvg Rens
Doe wat je niet kunt laten
en laat doen wat je niet kunt.
Gebruikersavatar
Rens en Riet
Berichten: 957
Lid geworden op: ma 29 jan 2007, 19:28
Locatie: Roosendaal

Re: Los filter in watertank



Bericht door Rens en Riet »

Sorry
Doe wat je niet kunt laten
en laat doen wat je niet kunt.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Los filter in watertank



Bericht door Kroppie »

je moet doen waar je je goed bij voelt :-B
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Los filter in watertank



Bericht door Cee Pee »

Inderdaad en dat doe ik ook, als de locals het drinken drink ik het ook.
Wel uitkijken wat je doet natuurlijk maar zoals ik soms om me heen zie dat de watertank gevuld wordt met flessen uit de supermarkt en dan zo voorzichtig leven en toch aan de diarree zijn denk ik bij mezelf "Die lui zijn veel te voorzichtig en hebben totaal geen weerstand",
Ik vulde gewoon overal en dronk dat ook en ja ik had zeker geen last van verstopping 😏 maar ben er zeker niet ziek of beroert van geworden.

Gezonde verstand gebruiken dan bouw je vanzelf weerstand op en kun je bijna alles aan.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Fuga
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 08 mar 2020, 17:34

Re: Los filter in watertank



Bericht door Fuga »

EasyBee schreef:
za 11 mar 2023, 16:44
Nou levert Testcase keurig de links aan van het filter en de pomp waar die in moet.
Wat is er dan nog onduidelijk? Dat filter ligt volkomen nutteloos onder in die water tank. Doet niets behalve vervuilen.
Dus er uit en weg er mee. Of een pomp kopen en gebruiken zoals bedoeld.
Allemaal mis. Het 5" filter hoort in een 5" filterhuis te zitten. Hiermee kan je zand e.d. makkelijk filteren. Meer kan dat filter zeker niet tegenhouden. Daarvoor heb je andere filterpatronen nodig. Bovendien is er niets van een pomp voor nodig om dat filter in te doen. Het lijkt op onwetendheid van de vorige eigenaar, of erin gevallen en niet meer gevonden.
Plaats reactie