Zeer slechte ervaring in Spaans staatsziekenhuis

Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Zeer slechte ervaring in Spaans staatsziekenhuis



Bericht door Jan en Simonne »

AadenAnke schreef:
za 18 feb 2023, 22:26
Jan en Simonne schreef:
za 18 feb 2023, 17:06

Overigens te gek voor woorden dat een academicus als een chirurg geen woord Engels spreekt, maar dat terzijde.
Waarom is dat zo. De meest gesproken taal in de wereld is geen Engels maar Spaans. Dat wij in Nederland zo gek zijn dat we bijna ieders taal proberen te spreken en massaal hebben gekozen voor Engels is een feit maar dat andere een andere voorkeur hebben is aan hun lijkt mij

Gr Aad
In een land, waar een heel grote bron van inkomsten het toerisme is?
In Benidorm, waar het merendeel van de toeristen Engels is?
Op een SEH, waar elke minuut kan tellen?
Donde esta au? is het net niet. :mrgreen:
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
panda58
Berichten: 715
Lid geworden op: zo 27 okt 2019, 20:15

Re: Zeer slechte ervaring in Spaans staatsziekenhuis



Bericht door panda58 »

Zo zie je maar weer hoe goed we het hier hebben :-B

Gr jan
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51257
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Zeer slechte ervaring in Spaans staatsziekenhuis



Bericht door Kroppie »

en toch gaan er veel mensen geheel vrijwillig heen, !!
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Zeer slechte ervaring in Spaans staatsziekenhuis



Bericht door MonRoe »

Willem, als eerste, heel veel beterschap en dat je maar weer snel op de been bent.

In 2006 heeft mijn moeder in Oliva (Spanje) een hersenbloeding gekregen (in de weken erna nog een herseninfarct en hersenvliesontsteking). Na 2 verschillende ziekenhuizen in de directe omgeving is ze na 2 dagen terecht gekomen in IMED in Benidorm. Daar heeft ze 2 maanden gelegen en is er een operatie gedaan die in Nederland toen nog niet werd gedaan.
Mijn vader heeft toen hun caravan verplaatst van Oliva naar Benidorm, de camping er tegenover. Daar zijn ze niet meer weggegaan, ze hebben op die camping een vaste jaarplek en zijn (helaas) regelmatige bezoekers van IMED.

Ook mijn vader heeft daar een behandeling gekregen die ze hier in Nederland toen nog niet deden. Er zijn tolken aanwezig, dus met de Nederlandse taal redden ze zich prima en anders in het Engels.

Mijn ouders zijn nu zelfs zo ver dat ze liever in Spanje worden behandeld dan in Nederland. Ze zijn sneller aan de beurt, veel vriendelijker, betere begeleiding achteraf etc.

Voor hen geen staatsziekenhuis, alhoewel de chirurgen die in IMED werken ook werken voor het staatsziekenhuis in Benidorm.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
roma
Berichten: 4553
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Zeer slechte ervaring in Spaans staatsziekenhuis



Bericht door roma »

De les van deze topic: niet fietsen in Spanje.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8253
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Zeer slechte ervaring in Spaans staatsziekenhuis



Bericht door hurktoilet »

En ik viel in Frankrijk van mijn fiets, dus ook daar maar niet. Liever gewoon thuisblijven. Zul je zien dat je een doodsmak maakt als je op een keukentrapje klimt :bang:
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
roma
Berichten: 4553
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Zeer slechte ervaring in Spaans staatsziekenhuis



Bericht door roma »

Pou Pou, dat moet genoeg zeggen voor wielerliefhebbers.
Plaats reactie