Reisbestemming tijdens de bouwvak

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
essel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 16 aug 2021, 20:19

Reisbestemming tijdens de bouwvak



Bericht door essel »

Wij gaan dit jaar in juli met de camper op stap. Normaliter gaan we altijd in september of juni. En dan kan het zelf al druk zijn met campers. Maar in juli lijkt mij dit nog veel erger. Wij reizen altijd op de bonnefooi en willen niet vooraf reserveren o.i.d. Waar zouden wij in juli naar toe kunnen gaan, waar dit nog mogelijk is. Scandinavië lijkt mij dan de enige optie, of zijn er nog andere bestemmingen ??
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Reisbestemming tijdens de bouwvak



Bericht door Aloys »

Scandinavië is een optie, en als je via de bruggen van Denemarken naar zuid-Zweden reist, hoef je niets te reserveren.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
jepebe
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Reisbestemming tijdens de bouwvak



Bericht door jepebe »

Ik reis elk jaar in die tijd, gedwongen door schoolvakanties van mijzelf en mijn kinderen. Ik heb denk ik 3 x een bootovertocht en 1 x de bezichtiging van Villa Tugendhat in Brno gereserveerd, en verder nog nooit iets. Misschien soms even 's middags opbellen of er op een byzondere camping plek is.
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Reisbestemming tijdens de bouwvak



Bericht door TestCase »

Er is, buiten de toeristische plaatsen, altijd overal wel een plekje te vinden is mijn ervaring maar wij staan zeer weinig op campings.

//Kees
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Reisbestemming tijdens de bouwvak



Bericht door AadenAnke »

Hier nog een. Gewoon ergens heen gaan en een plekje vinden in Frankrijk mag je bijna over staan en slapen in Duitsland is er ook wel altijd een plek te vinden. Alleen in Nederland is het iets lastiger maar met een beetje kijken bij wat je doet kan je hier ook altijd wel gewoon stiekem ergens staan en campings zeker met een camper is er eigenlijk altijd wel plek, al is het soms op de parkeerplaats

Gr Aad
Gebruikersavatar
aquagoog
Berichten: 1811
Lid geworden op: wo 29 jul 2009, 20:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Reisbestemming tijdens de bouwvak



Bericht door aquagoog »

Wij werken in het onderwijs en gaan dus in juli en augustus op vakantie. We reserveren nooit, welk land we ook gaan. Hooguit dat we smorgens een telefoontje wagen of er plek is. Maar dat is niet vaak.
Ook toen we met 4 kinderen en vouwwagen kampeerden deden we het al zo.
Groet
Catharina

Reizen is een driedubbel plezier: verwachting, avontuur en herinnering.

Volg onze trips op https://olliontour.nl/
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Reisbestemming tijdens de bouwvak



Bericht door hurktoilet »

Beetje uit de meest toeristische gebieden blijven en vooral ook de vier- en vijfsterrencampings mijden, dan vind je ook in Frankrijk, Italië en Spanje op de bonnefooi nog best plekjes voor een paar dagen.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Laikatrin
Berichten: 3007
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 22:34
Locatie: Kempen (België)

Re: Reisbestemming tijdens de bouwvak



Bericht door Laikatrin »

Mijn man werkte in de bouw dus altijd in juli vakantie. Met de tent, vouwwagen, caravan en dan camper, nooit gereserveerd! ( behalve een paar keer toen we samen met onze kinderen en hun gezin een weekje op camping gingen)
Mijn man is sinds een paar jaar op pensioen en wij gaan nog steeds in juli, ik vind dat een mooie maand met lange dagen. Overal plaats gehad! Vooral Umbrië is heel rustig, we stonden soms alleen. Ik vind september zeker zo druk, het grijze gevaar is dan massaal op pad! :-B
Keep calm and let karma finish it!
Plaats reactie