Ferry van Bari naar Durres

Plaats reactie
JohanGo
Berichten: 78
Lid geworden op: di 28 apr 2020, 8:13

Ferry van Bari naar Durres



Bericht door JohanGo »

Hallo,

Wij zijn bezig met een reisplan voor deze zomer. Hierbij willen we een oversteek gaan maken van Bari (Italië) naar Durres (Albanië). We verwachten deze oversteek medio eind juni te willen maken. We weten nog niet precies hoe snel ons reistempo zal zijn daarom reserveren we liever niet van te voren. Zijn er mensen die weten of dit een oversteek is die zeker aan te raden is om van te voren te reserveren?
In bezit van Fiat Ducato Reimo camperbus. 1988 2.0 benzine
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18106
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Ferry Bari Durres



Bericht door Cee Pee »

Bari is niet zo'n drukke haven ik zou het wel aandurven om op de bonnefooi te gaan.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
JohanGo
Berichten: 78
Lid geworden op: di 28 apr 2020, 8:13

Re: Ferry van Bari naar Durres



Bericht door JohanGo »

Bedankt voor je reactie ik denk dat we inderdaad op de bonnefooi gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

In bezit van Fiat Ducato Reimo camperbus. 1988 2.0 benzine
Gebruikersavatar
fstuif
Berichten: 343
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 17:48
Locatie: Zevenaar

Re: Ferry van Bari naar Durres



Bericht door fstuif »

Je kunt altijd een paar dagen van tevoren als je meer zicht hebt op de oversteek altijd nog online reserveren. Kun je ook nog kiezen misschien in de mogelijkheden. Wij reserveren vaak 2 dagen voor de gewenste datum. Gaat niet altijd goed maar je hebt de tijd dus een dagje wachten is ook geen probleem. Voor ons niet tenminste.
Met vriendelijke groet.

Fred

Achter iedere bocht een nieuw avontuur. Ik hoop nog vele bochten te mogen rijden.
roma
Berichten: 4527
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Ferry van Bari naar Durres



Bericht door roma »

Ben er gewoon naar toe gereden, ticket gekocht en een dag later over gevaren:
https://youtu.be/iCAfcMh7u5g
JohanGo
Berichten: 78
Lid geworden op: di 28 apr 2020, 8:13

Re: Ferry van Bari naar Durres



Bericht door JohanGo »

bedankt voor jullie ervaringen!
In bezit van Fiat Ducato Reimo camperbus. 1988 2.0 benzine
jepebe
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Ferry van Bari naar Durres



Bericht door jepebe »

Misschien te laat: ooit deze overtocht gemaakt. Na t ontbijt met de tandenstoker wat in de mond gepokt. Die liet ik naast t bord liggen. Toen we opstonden kwam de ober langs en stopte alle losliggende tandenstokers weer in het tandenstoker bakje. Een niet heel plezierige vorm van recycling.

Albanië is geweldig! En niet gereserveerd toen.
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Gebruikersavatar
L4H3
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 02 okt 2016, 17:44
Locatie: Emmen

Re: Ferry van Bari naar Durres



Bericht door L4H3 »

Heb hem ook gedaan. Moet zeggen de meest aangename overtocht die ik ooit gedaan heb. Maar ga niet met adria maar met ventouris. Iets durder maar top. Ideale overtocht. Om 2200 uur op de boot en Smorgens om 8 uur in durres. Lekker slapen. Maar dan kom je in Albanië mmmmm mooie natuur aardige mensen maar wat een smerige boel daar. Wij wouden er 2 weken naar toe maar zijn er maar 2 dagen gebleven. Werd er erg verdrietig van. Overal maar dan ook overal buiten de steden een grote bende. Overal pet flessen en afval. Ze flikkeren alles zo op straat. Als je een parkeerplaats zoekt ligt deze helemaal vol met rotzooi. Als dit land toerisme wil zullen ze eerst het land moeten schoon maken en de bevolking opvoeden. Ik kom ee voorlopig niet meer. Je kan beter naar noord macedonie of montenegro gaan. Veel schoner.
One life. Live it.

De zelfbouw van onze camper: viewtopic.php?t=8456989&hilit=ombouw+l4h3+lifepo4
Plaats reactie