Invalide parkeerplaatsen op navigatie?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
AadenAnke
Berichten: 13242
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Invalide parkeerplaatsen op navigatie?



Bericht door AadenAnke »

freggel33 schreef:
ma 23 jan 2023, 17:06
mss te laat, maar hier ook veeel informatie per gemeente.

https://www.infopolitie.nl/index.php/ve ... r-gemeente
Niet echt up-to-date zeg maar gemeente Binnenmaas bestaat al een jaar of 4 niet meer maar staat nog wel in het overzicht

Gr Aad
Gebruikersavatar
Dekker-Achterhoek
Berichten: 684
Lid geworden op: vr 25 jan 2008, 16:15
Locatie: Achterhoek / Madeira - Portugal
Contacteer:

Re: Invalide parkeerplaatsen op navigatie?



Bericht door Dekker-Achterhoek »

freggel33 schreef:
ma 23 jan 2023, 17:06
mss te laat, maar hier ook veeel informatie per gemeente.
https://www.infopolitie.nl/index.php/ve ... r-gemeente
Kijk, dit soort informatie is wat ik zoek. Het is helaas zo, dat in NL er geen eenheid is in de uitvoering van de regelgeving voor IPK's. Dus elke Gemeente geeft er zijn eigen draai aan :bang: Maar even zo, hartelijk dank voor de link.
Deze site in NIET van de Politie, maar opgezet door een enthousiasteling. En zoals zo vaak (en Aad had dat al gevonden), zakt na verloop van tijd de actualisering / updaten een beetje weg.
Ga met de site beheerder contact zoeken en kijken of (we) één en ander weer actueel kunnen krijgen.
Rob.

P.S. Voorheen maakte ik me er nooit zo druk om, maar sinds we nog maar één auto hebben, vallen de Parkeer garages af ( Weinsberg Ducato Camper, hou uit voorzorg 3 meter hoogte aan). Dus zijn we nu vooral aangewezen op IP's langs de openbare weg en het 'regime' per Gemeente.
De aarde biedt meer dan voldoende om ieders behoefte te bevredigen, maar niet ieders hebzucht.

"Rob, Licence to chill".

Bedford CF350 'CamperVan', zelfbouw L2H3 bus. 2,3 op LPG. (1974 - 1984),
Land Rover Defender 110 Td6 met automaat + PECO-lite Camperunit (1984 - 2019),
Weinsberg CaraBus 540 MQ [ Ducato290-Light met 2,3 Multijet2 Euro 6d. 140 pk + 9-Speed ZF aut. ] (2021 - >> )
Plaats reactie