Kijk, dit soort informatie is wat ik zoek. Het is helaas zo, dat in NL er geen eenheid is in de uitvoering van de regelgeving voor IPK's. Dus elke Gemeente geeft er zijn eigen draai aan Maar even zo, hartelijk dank voor de link.
Deze site in NIET van de Politie, maar opgezet door een enthousiasteling. En zoals zo vaak (en Aad had dat al gevonden), zakt na verloop van tijd de actualisering / updaten een beetje weg.
Ga met de site beheerder contact zoeken en kijken of (we) één en ander weer actueel kunnen krijgen.
Rob.
P.S. Voorheen maakte ik me er nooit zo druk om, maar sinds we nog maar één auto hebben, vallen de Parkeer garages af ( Weinsberg Ducato Camper, hou uit voorzorg 3 meter hoogte aan). Dus zijn we nu vooral aangewezen op IP's langs de openbare weg en het 'regime' per Gemeente.
De aarde biedt meer dan voldoende om ieders behoefte te bevredigen, maar niet ieders hebzucht.
"Rob, Licence to chill".
Bedford CF350 'CamperVan', zelfbouw L2H3 bus. 2,3 op LPG. (1974 - 1984),
Land Rover Defender 110 Td6 met automaat + PECO-lite Camperunit (1984 - 2019),
Weinsberg CaraBus 540 MQ [ Ducato290-Light met 2,3 Multijet2 Euro 6d. 140 pk + 9-Speed ZF aut. ] (2021 - >> )