Jan kun je nagaan hoeveel me dat eigenlijk intresseert
,maar je hebt gelijk,het is de startaccu op 12,4,en de LPF staat op percentage, nu het afkoppelen,….mooi dat je dat nog onthouden hebt,…..die staat Altijd afgekoppeld bij stilstand( voor diefstal) maar ik kan wel nog in het Display naar het voltage kijken,……..dus eigenlijk word hij 2x ontkoppelt, bij stilstand, door mij,( diefstal/ massaschakelaar)…en door het systeem in de de 3 Link,zodat enkel de lpf gebruikt,kan worden,bij stilstand,…..een scheidingsrelais tussen de accu’s is niet meer aanwezig,( ik heb Geen EBL )..maar word bij een EBL ook niet meer gebruikt……..( je weet wel kabeltje doorknippen?), er is wel een dik Relais in de 3 Link welke de laadstroom ,van de Lpf af schakelt,…en dat is dus bij veel installaties,niet het geval,die laden steeds door ,begrenst,voor bescherming v.d. Dynamo.zij het via de aanwezige ,vaak dunne kabels,of de Dc-dc ,bij jongere Campers of whatever,……en omdat dit bij mij niet gebeurd ,word de Dynamo vol gebruikt,met ook nog eens35m2 kabels,en dan kun je op 2 vingers uittellen,hoe hard/snel dat gaat, en daarom heb ik dat ook nooit gemeten,ik vertrouw op het Relais,en dan heb ik de BMS in de accu nog voor nood