TV kijken

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
DucatoGuus
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 13 jan 2023, 10:56

Re: TV kijken



Bericht door DucatoGuus »

Leon60Hobby schreef:Klopt het wel dat je buiten NL ook Ziggo kan kijken? Volgens mij kreeg ik de melding dat in 'dit gebied' de tv-zenders niet worden aangeboden. En ik las ook ergens dat Ziggo afvangt dat je niet via bekende VPN-providers hun dienst kan benaderen. Maar mogelijk heb ik het niet goed begrepen....

Ik heb inmiddels wel een eigen VPN opgezet en dat werkt prima, ook vanuit Frankrijk; ik zie dan gewoon het ip-adres van huis
Ik zit op dit moment in Spanje, gebruik een Spaanse Vodafone prepaid data Sim in een TPlink mifi router en kijk ZiggoGo op een MacBook Pro. Is de verbinding iets trager dan wordt het beeld iets minder scherp.
Vorig jaar werkte het in Frankrijk ook prima met een Nederlandse Vodafone Sim.
Weet niet of dat komt omdat Ziggo is overgenomen door Vodafone.
Voor mij werkt het prima en ik ben er blij mee.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DucatoGuus
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 13 jan 2023, 10:56

Re: TV kijken



Bericht door DucatoGuus »

TestCase schreef:Hoe kijk je Ziggo?
Op je tablet met de Ziggo app, dat gaat prima in het buitenland. Wil je de Ziggo casten naar je tv, dan werkt het niet want die chromecast werkt dan buiten je app om, behalve wanneer je thuis zit of de chromecast met een VPN naar thuis verbonden is en je Ziggo internet hebt.

//Kees
Probeer eens in Google Home een nieuw huis aan te maken en die te verbinden met je mifi router en voeg de Chromecast toe aan je huis op wielen. Bij werkte dat, maar omdat de TV van een vorige generatie is (TFT) ben ik daarmee gestopt. Met een hotspot werkt dat niet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

TV kijken



Bericht door appellover »

NLziet app .Abo voor 7,95pm ,werkt prima ,geen bufferen .Kun je iedere maand stopzetten maar ok thuis te gebruiken ,nadeel is beperkt aantal zenders ,net zoals Canal Digitaal,geen sportzenders.Indien je heel veel zenders wil incl.alle espn,alle ziggo ,alle viaplay ,F1 dan over op iptv ,ik gebruik darkiptv voor 65€ per jaar ,werkt overal .Heb wel een Huawei 818 en een Xiaomi 4K tv stick achter de tv .
Gr.Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
Plaats reactie