Op zoek naar tijdelijke standplaats in Eindhoven

Hugo2002
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 26 dec 2022, 0:13

Re: Op zoek naar tijdelijke standplaats in Eindhoven



Bericht door Hugo2002 »

Hoi, er zit bij de parkeerplaats van een sportpark in Nuenen (grenst noord-oost aan Eindhoven) een gratis camperplaats voor maximaal 5x24 uur.
Geen facaliteiten natuurlijk: https://goo.gl/maps/U5KSp9Y1cpvLNX3H7
kokaco
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 20 feb 2011, 15:08
Locatie: 8127

Re: Op zoek naar tijdelijke standplaats in Eindhoven



Bericht door kokaco »

Hoi
Een kleine status update.
Voor de geïnteresseerde... eerste week zit er op.

prijzen zijn 1 persoon zonder elektra
1x camping Oirschot gebleven. Nieuwe prijs 16.50€ (op website nog oud prijs!!)
1x buikheidehuys gebleven. 15€ (normaal camping plaatsen op grasveld maar ik drufde niet om het voorkomen s'ochtends vast te zitten dus gewoon op parkeerplaats staan)
2x P+R Meerhoven gebleven. Normaal 4€ per nacht zonder voorzieningen. Echter deze dagen slagboom was open en kaartjes werkte niet dus gratis.

Ik heb nu iets betere gevoel en nieuwe ideeën om het misschien goedkoper te regelen. Ik ga o.a. langs de camping en proberen een vaste maand bedrag deal te maken voor 4x nachten p/w. Volgende week maar dat optie uitzoeken.
Ik wil enkel met veilig gevoel slapen verder geen elektra of wc nodig. S'ochtends vroeg weg en avond (20:00-21:00 uur) heel rustig terug. :crazy:
aloft
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 18 mei 2022, 16:24

Re: Op zoek naar tijdelijke standplaats in Eindhoven



Bericht door aloft »

In Best langs de A2 heb je een carpool plek, waar je ook met de camper mag overnachten. Er schijnen camera's te staan, maar of daar ook iemand actief naar kijkt, dat weet ik niet.

Adres: Wilg, Best.

google maps: https://www.google.nl/maps/@51.5208824, ... shorturl=1

Park4night: https://park4night.com/nl/lieu/94567//b ... rettyPhoto
kokaco
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 20 feb 2011, 15:08
Locatie: 8127

Re: Op zoek naar tijdelijke standplaats in Eindhoven



Bericht door kokaco »

Ja bedankt. Ik ben een avond ook hier gekeken maar krijgt ik niet zo veilig gevoel.
Ik heb nu zeker 2 plekken. Nuenen, Meerhoven.
Tevens er is nog een plek in Meerhoven een beetje achterkant van de Mc Donald bijna binnen van de woonwijk maar er zijn geen andere campers.(51,4414440, 5,4200880)
Afgelopen weken waren er altijd een paar vaste campers. Daarnaast sommige Basic-fit locaties (7/24 open) uitermate geschikt voor onopvallend te overnachten.
Ik heb ook een goedkope camping gevonden De Spekdonken Camperplaat 13.5€
Laatst gewijzigd door Aloys op di 14 feb 2023, 7:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Tabbert classic 570
Berichten: 398
Lid geworden op: wo 04 jan 2023, 13:00

Re: Op zoek naar tijdelijke standplaats in Eindhoven



Bericht door Tabbert classic 570 »

Geen idee of je nog tips nodig hebt. Ik betaal zelden ergens. Je kunt eens kijken of je verderop in een rustig dorp kunt staan, vaak hebben kleine dorpen veel beschikbare en vrije parkeerplekken. Ik heb mij nog nergens onveilig gevoeld. maar ik weet niet hoe het bij jou is.
Gebruikersavatar
Pienmajer
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 06 dec 2015, 21:12
Locatie: Sittard

Re: Op zoek naar tijdelijke standplaats in Eindhoven



Bericht door Pienmajer »

Ik zou eens met de eigenaar van een geschikte camperplaats contact opnemen.
Mij is bekend dat er wel speciale afspraken zijn te maken, dus met gereduceerde prijzen, als je 1 maand of langer wil blijven, zeker als het buiten het hoogseizoen is.
Succes
camperbrabo
Berichten: 106
Lid geworden op: za 11 feb 2023, 17:32

Re: Op zoek naar tijdelijke standplaats in Eindhoven



Bericht door camperbrabo »

Kun je hem niet gewoon bij de opleiding/stage parkeren ?
Carthago chic c-line 5.0 2012
Eric van den Heuvel
Berichten: 640
Lid geworden op: vr 01 feb 2013, 14:36
Locatie: 7383 Tormás Hongarije

Re: Op zoek naar tijdelijke standplaats in Eindhoven



Bericht door Eric van den Heuvel »

Hallo, Wanneer we in NL zijn overnachten we altijd op de P&R in Veldhoven. Onze dochter woont in centrum E.ven Stortplaats voor grijswater en chemisch toilet. € 4.50 per nacht. Betalen aan parkeerautomaat. Met de bus kun je direkt vanaf de parkeerplaats voor € 0.50 retour naar de binnenstad. Er is wel wat gelukt van de aangrenzende rondweg.Groet Eric
Plaats reactie