Navigatie met snelheidsbeperking?

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51305
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Navigatie met snelheidsbeperking?



Bericht door Kroppie »

da,s mooi heel mooi, had ik niet verwacht.
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8474
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Navigatie met snelheidsbeperking?



Bericht door EasyBee »

Die vertraging vanwege onverwachte obstakels/oponthouden moet dan wel bekend zijn. File vertraging die bekend is neemt die mee.
Maar als het nog niet gemeld is, tja, dat domme navigatie systeem kijkt niet naar buiten om een inschatting te maken van de situatie.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7486
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: Navigatie met snelheidsbeperking?



Bericht door ducati 900 »

Wij rijden altijd met Google Maps daar worden file s en opstoppingen lifetime verwerkt door Gsm signalen van de mobieltjes van inzittenden.p en krijg je ook alternatieve route s.
Onze Tomtom krijgt de filemelding de laatste tijd vaak niet of als ze al opgelost zijn.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Gebruikersavatar
Jazp
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 25 mei 2020, 11:37

Re: Navigatie met snelheidsbeperking?



Bericht door Jazp »

Goed dat ik dit topic tegen kom, want ik ben ook op zoek naar een navigatie app waarbij ik een aangepaste max snelheid kan instellen. Carplay ondersteuning is een must zodat ik het op het grote scherm van de radio kan zien. Osmand lijkt het te ondersteunen, maar zodra ik bij voertuiggegevens de snelheid wil instellen crasht de app op mijn iPhone 12.. Hopelijk fixen ze dat in een update voordat we vrijdag op wintersport gaan.

Amigo van TomTom heb ik ook geprobeerd op andere voertuigen in te stellen, maar de aankomsttijd blijft dan exact hetzelfde. Die lijkt daar dus geen rekening mee te houden.

Heeft er in de tussentijd iemand nog een andere tip voor een app met aangepaste snelheid en carplay ondersteuning?
Dethleffs Globetrotter Alkoof op een Iveco Daily
Plaats reactie