Ferry Rostock - Nynäshamn stopt

janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Ferry Rostock - Nynäshamn stopt



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op za 04 nov 2023, 6:07, 1 keer totaal gewijzigd.
AadenAnke
Berichten: 13241
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Ferry Rostock - Nynäshamn stopt



Bericht door AadenAnke »

Nee hoor dit gaat over een veerdienst die is gestopt en een andere veerdienst die een alternatief voor sommige zou kunnen zijn waarvan weer beweerd wordt dat die geen toekomst heeft. Ik zie juist dat er steeds meer gebruik van wordt gemaakt. Onbegeleid over zetten maar ook verzamelen van vrachten naar 1 trailer. Het zal nooit een drukte van jewelste worden maar dat hoeft ook niet denk ik. Heb je haast of ben je een particulier heb je weer andere alternatieven

Gr Aad
Peter+Annie
Berichten: 1344
Lid geworden op: zo 11 jul 2021, 13:41
Locatie: Roosendaal

Re: Ferry Rostock - Nynäshamn stopt



Bericht door Peter+Annie »

Fendt-je schreef:
di 27 dec 2022, 0:54
Volgens mij zitten jullie allemaal verkeert, dit is iets voor Truckstar :P :-B
Zou zo maar kunnen.
Ware het niet dat het voort bestaan van sommige lijnen afhangt van het aanbod van het vrachtverkeer.
Waarvan wij toeristen op mee kunnen liften.

Dus zo heel erg off topic is deze discussie hier nu ook weer niet , oplossen zullen we t wel niet , kijk maar naar het "oekraine "topic ;dat heeft inmiddels al 257 pagina,s en er word nog steeds gevochten. :mrgreen:
Beroepsreiziger

Re: Ferry Rostock - Nynäshamn stopt



Bericht door Beroepsreiziger »

Een ferry die een lijndienst wil onderhouden kan niet zonder het vrachtverkeer.
Ook al denken toersiten dat, omdat ze 2-3-4 maanden per jaar gebruik maken van die ferry, die ferry daar het hele jaar op kan varen.

Ik vaar elke week div keren, en als je het hele jaar door vaart, dan zie je de bezettigsgraad van die boten.
Plaats reactie