Camperplaats Maastricht

Will
Berichten: 3531
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door Will »

Het werkt prima zolang de beheerder zich niet met de app bemoeid anders kan je wel eens voor niets aankomen dan is de plek dubbel verhuurd.
Het gebeurd nog wel eens als er kennissen op bellen van de beheerder voor een plekje en dat hij dan overstag gaat en dan gaat het meestal mis.

mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8231
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door hurktoilet »

@M2 De aan-uit site vind ik een ramp. Paar jaar terug voor het eerst mee gemaakt in Wijhe, daar was het nog een kwestie van even door krijgen hoe het moet, maar ok, dan weet je dat.
Nee dus. waren wan het weekeinde in Heusden, daar moet je een slagboom passeren. Aan-uit zou je een code geven, die je in moet tikken op de toegangszuil. Ja vast, maar de transactiecode die je krijgt is dus niet de toegangscode. Na telefonisch contact met de beheerder een tijdelijke code gekregen, maar de werkte dus niet om 's avonds te voet te verrekken om in het stadje te gaan eten. Half uur in de kou gestaan om die poort open te krijgen, kreeg toen plots pb op de app met een heel andere code. Die werkte wel...
Vervolgens kreeg ik de volgende dag een mailtje met een nieuwe uitrijcode voor een volgende dag, terwijl ik helemaal niet wilde blijven, en in het vervolg van het mailtje stond dat ik om 12 uur vertrokken moest zijn. Afgezien van het feit dat ik zulke verplichte vertrektijden helemaal niet bij camperen vind passen: ik snapte het gewoon niet...
Hoogste tijd om aan-uit.net gewoon af te schaffen.l
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door M2 »

Nou, dan kijk ik met angst en beven uit naar volgende week......
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Will
Berichten: 3531
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door Will »

Nee dus. waren wan het weekeinde in Heusden, daar moet je een slagboom passeren.
Daar is het bij ons ook fout gegaan er zit daar een hele amicale beheerder en daardoor ging het mis iets te veel service.
Maar wel een prachtige locatie dat maakte weer veel goed.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8231
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door hurktoilet »

Ons probleem was ook in Heusden. Leuk mini-stadje trouwens, met een prima cafetaria met eigengemaakte kroketten.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
joske501
Berichten: 1316
Lid geworden op: di 19 dec 2006, 19:38
Locatie: Oostduinkerke B

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door joske501 »

Hey,

We hebben 2 nachtjes doorgebracht op de camperplaats van Maastricht. Dat viel eigenlijk best wel mee. Ik had de aan-uit app geïnstalleerd en bij aankomst moest ik niet eens de camper uit, bevestigen via de app dat ik er was en ik kreeg gelijk de ingangscode om in te tikken op de inkompaal en de slagboom opende zich. De code is slechts één dag geldig en je krijgt voor de volgende dag weer een nieuwe code per sms. De stroom activeer je ook via de app, je kies een vrij stopcontact, zoekt dat nummer dat vermeld staat bij het stopcontact op in de app en maakt het actief en klaar. Bij einde stroomgebruik moet je wel terug afsluiten via de app, je kan ook je verbruik en kost zien via de app. Nu nog wachten op de factuur want ter plaatse heb ik niets betaald.
Ik zag er een beetje tegen op maar het viel eigenlijk allemaal best mee, nu maar hopen dat mijn bankgegevens bij hen veilig zijn want ik moest wel mijn rekeningnummer opgeven bij inschrijving.

Joske
Geniet met mate, eerder nu dan later.

JUMPER Joskes Undercover Motorhome voor Prettig Eerlijk Reizen
Citroën Jumper 3.0 L4H2 met VakCar (NL) inbouw (fietsen binnenin) ingeschreven als Kampeerwagen
Gebruikersavatar
Pienmajer
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 06 dec 2015, 21:12
Locatie: Sittard

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door Pienmajer »

Ben vanmiddag 16/12 langs de camperplaats Maastricht gereden. Behoorlijk druk, zeker 60% bezet. Centrum Maastricht is heel druk. Ik denk dat ik dit weekend nog eens naar Den Bosch ga (camperplaats).
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80325
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door Dafluc »

Lijkt me dat het in deze tijd bij elke cp in de buurt van een kerstmarkt behoorlijk druk of zelfs vol zal staan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door M2 »

We hebben 2 overnachtingen gedaan op de CP Maastricht. Woensdag 21 aangekomen en vrijdag 23 vertrokken. Alles via aan/uit net verliep perfect.
Ik kreeg op tijd de aanmeldcodes voor de zuil. Ter plaatse heb ik een etmaal stroom genomen. Ging ook prima via aan/uit net.
Het was niet druk. Ik denk elke dag maximaal tien campers. Het weer was ook niet zo best maar als ik het vergelijk met het weer wat we vrijdag bij vertrek hadden dan hebben we nog geluk gehad.
We zijn met de fietsen naar de stad gegaan. Een leuke maar niet grote kerstmarkt. Maar zeer sfeervol, zoals heel Maastricht. Echt de hele stad is volgehangen met kerstverlichting. Complimenten!

Fijne dagen allemaal!

Michel
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Pedro48
Berichten: 255
Lid geworden op: za 08 sep 2018, 20:55

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door Pedro48 »

Pal ernaast is een gezellige familie camperplaats/ camping.
Met totaal geen gedoe.
Het liefst gewoon cash..
Daar sta je net zo goed, meestal beter.
Effe opletten, je rijdt er snel aan voorbij.
Adria Coral Supreme S 690SC
Plaats reactie