Camperplaats Maastricht

Gebruikersavatar
joske501
Berichten: 1320
Lid geworden op: di 19 dec 2006, 19:38
Locatie: Oostduinkerke B

Camperplaats Maastricht



Bericht door joske501 »

Beste,

Wij willen eens de kerstmarkt bezoeken en van Maastricht, de meest aangewezen parkeerplaats zal waarschijnlijk de camperplaats Papillon zijn.
Toen ik wilde reserveren voor een overnachtingsplaats moet je eerst inloggen bij AanUit.net waar je al je bankgegevens moet neer zetten. Wel, daar ben ik geen fan van want onlangs kreeg ik nog te maken met een geval van bankfraude. Dus om te reserveren een heel gedoe met een onbenullige app waar ik liever niets mee te maken heb. Waarom de mensen het moeilijk maken als het simpel kan. Reserveer, betaal via een bankapp en je hebt bevestiging van je betaling, simpel toch? Of ben ik gewoon een domme Belg? :lolno:

Joske
Geniet met mate, eerder nu dan later.

JUMPER Joskes Undercover Motorhome voor Prettig Eerlijk Reizen
Citroën Jumper 3.0 L4H2 met VakCar (NL) inbouw (fietsen binnenin) ingeschreven als Kampeerwagen
Gebruikersavatar
FrankdB
Berichten: 882
Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 8:53

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door FrankdB »

Volgens mij hoef je je bankgegevens alleen te geven als je via automatische incasso wilt betalen.

Zo niet, dan krijg je aan het eind van de maand een factuur die je met Ideal of credit card kan betalen:

Als je hebt gekozen voor een automatisch incasso dan hoef je verder niks meer te doen. Het geld van de desbetreffende factuur wordt automatisch van je rekening afgeschreven. Betaal je liever zonder automatisch incasso? Dat is geen probleem. Je vindt jouw factuur terug in de app of op de website. Kies een betaalmethode (bijvoorbeeld iDEAL, PayPal of creditcard) en betaal eenvoudig je rekening. Je krijgt alleen een factuur als je in de voorgaande maand van onze dienst gebruik hebt gemaakt. De factuur wordt aan het begin van de maand voor je klaargezet.
Frank
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door MonRoe »

Je kan er ook voor kiezen om niet te reserveren en dan op de bonnefooi. Maar dan kom je volgens mij ook bij de slagboom met het systeem en moet je alsnog de app installeren.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2149
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door jaap van duijn »

@TS,

Wij stonde bij jachthaven Marina ook keurige plek n op de fiets de stad in redelijke prijs, en goed te doen
Kijk eens op campercontact en veel succes
Wij fietsten ook nog naar Valkenburg voor de kerstmarkt vandaar

groet Jaap van Duijn
Gebruikersavatar
zwerf-busje
Berichten: 878
Lid geworden op: za 24 nov 2018, 11:09
Locatie: Sweet Lake City

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door zwerf-busje »

Ik moest ff zoeken wat er met Papillon bedoeld werd.
Kennelijk heeft de Camperplaats Maastricht een nieuwe eigenaar met nieuw systeem?

Voorheen kon je gewoon ter plekke in de automaat met de pinpas betalen.
Groet Ruud
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8260
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door hurktoilet »

Is, als ik me goed herinner al weer een tijdje, eigendom van de Papillon camping in Kinrooi (B).
AanUit.net kun je inderdaad achteraf via ideal betalen.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
JohanElzenga
Berichten: 157
Lid geworden op: di 12 jul 2022, 18:30
Contacteer:

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door JohanElzenga »

MonRoe schreef:
za 03 dec 2022, 16:04
Je kan er ook voor kiezen om niet te reserveren en dan op de bonnefooi. Maar dan kom je volgens mij ook bij de slagboom met het systeem en moet je alsnog de app installeren.
Nee, hoor. Er staat een automaat waar je ook gewoon met je pinpas kunt betalen.
De app is wel veel handiger als je ook stroom wilt. Dan schakel je die in en uit via de app, zodat je niet steeds in de gaten hoeft te houden of je tegoed nog voldoende is en ook niet te veel betaalt.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door Dafluc »

Wat voor de een handig is, is voor de ander ingewikkeld. Als je met die app uit de voeten kunt is het heel handig. Kun je dat niet (en dat is zeker geen schande) dan heb je aan je pinpas ter plekke genoeg. Als er tenminste plek is als je niet reserveert. Het stond er vanmiddag behoorlijk vol.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1730
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door Sandor Gora »

Aan uit net gaf ons tot nu toe geen problemen. Rekening achteraf.
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
Gebruikersavatar
joske501
Berichten: 1320
Lid geworden op: di 19 dec 2006, 19:38
Locatie: Oostduinkerke B

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door joske501 »

Bedankt voor alle info, ik zie wel hoe het verloopt.


Joske
Geniet met mate, eerder nu dan later.

JUMPER Joskes Undercover Motorhome voor Prettig Eerlijk Reizen
Citroën Jumper 3.0 L4H2 met VakCar (NL) inbouw (fietsen binnenin) ingeschreven als Kampeerwagen
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3065
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door rijschoollucassen »

In elk geval de site/app van Aan/uit of welk ander platform dan ook, rechtstreeks vanuit je browser benaderen en NOOIT via een linkje. Juist vanuit die linkjes loop je het risico op phishing sites terecht te komen.

Groet Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Gebruikersavatar
joske501
Berichten: 1320
Lid geworden op: di 19 dec 2006, 19:38
Locatie: Oostduinkerke B

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door joske501 »

En dat is nu juist wat de site van de camperplaats doet, stom hé.

Joske
Geniet met mate, eerder nu dan later.

JUMPER Joskes Undercover Motorhome voor Prettig Eerlijk Reizen
Citroën Jumper 3.0 L4H2 met VakCar (NL) inbouw (fietsen binnenin) ingeschreven als Kampeerwagen
Gebruikersavatar
Pienmajer
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 06 dec 2015, 21:12
Locatie: Sittard

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door Pienmajer »

Camperplaats Maastricht heeft inderdaad vanaf oktober 2021 een nieuwe eigenaar. Sindsdien zijn er ook klachten, (bv te weinig vuil containers als het druk is.) Ook is de nieuwe eigenaar niet of moeilijk te bereiken als er problemen zijn.
Dit uit eigen ervaring. Jammer.
De oude eigenaar heeft de nieuwe camperplaats in Den Bosch aangelegd.Deze is veel mooier dan Maastricht en dichter bij het centrum. Het is dan wel niet Maastricht, maar ook minder druk.
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2249
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Camperplaats Maastricht



Bericht door M2 »

Wij hebben in de najaarsvakantie 2 x 2 dagen op deze camperplaats in Maastricht gestaan en betaald aan de zuil. Ik heb toen voor een dag stroom bijbetaald en dat via de aan/uit app gedaan. Die had ik nog niet maar ter plekke geïnstalleerd. Dat werkt heel handig vind ik.
Voor volgende week heb ik voor 2 nachten gereserveerd via de aan/uit app. Ik vind het wel een uitkomst moet ik zeggen.
Onze ervaringen op de plaats waren goed. Geen volle vuilcontainers en we hebben goed kunnen douchen zonder te hoeven wachten. En binnen tien minuten op de fiets naar het centrum. En binnen 5 minuten de andere kant op de grens over naar de Belgische bakker :-).

Michel
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Plaats reactie