Jaarwisseling 2022/2023

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door B1gcheese »

Wij gaan dit jaar ook voor het eerst de rust op zoeken met Oud en Nieuw. Met name voor ons angstige hondje, maar ik heb stiekum het ook wel gehad met de verplichte ronde oliebollen en in een kring zitten bieren. We zijn er nog niet uit en laten ons een beetje leiden door de weersomstandigheden. Camper heeft geen winterbanden dus echt winterse omstandigheden zijn geen optie. We gaan tweede Kerstdag op pad en zijn 2 januari weer terug. We houden de opties open voor de grensstreek met Duitsland (Twisteden/Kevelaer) en misschien Noord Frankrijk. Misschien rijdt vrouwlief met de auto achteraan zodat we ook nog een beetje mobiel zijn.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door AadenAnke »

Ik hou ook niet zo van bierzuipen en oliebollen vind ik ronduit smerig dus blijf ik thuis en we gaan meestal voor 12 uur naar bed :lol:

Gr Aad
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6350
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door rongreven »

Jullie vieren de jaarwisseling in bed? :think:
Groet, Ron Greven
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door AadenAnke »

4everyoung :hug:

Gr Aad
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6350
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door rongreven »

Als het maar veilig gebeurt. :angel:
Groet, Ron Greven
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door MonRoe »

B1gcheese schreef:
za 10 dec 2022, 21:10
We gaan tweede Kerstdag op pad en zijn 2 januari weer terug. We houden de opties open voor de grensstreek met Duitsland (Twisteden/Kevelaer) en misschien Noord Frankrijk. Misschien rijdt vrouwlief met de auto achteraan zodat we ook nog een beetje mobiel zijn.
Dit hebben wij ook 2x gedaan, camper op de camperplaats bij de renbaan, auto mee en dan naar de stadjes in de omgeving. Oudejaarsavond heerlijk rustig op de camperplaats, geen vuurwerk. Op Goch zijn we ook 2x geweest op oudejaarsavond, maar daar is veel meer vuurwerk, rondom de camperplaats wordt er veel geknald.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19157
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door Aloys »

Ja, géén vuurwerk afsteken in bed, denk erom!
AadenAnke schreef:
za 10 dec 2022, 22:28
Ik hou ook niet zo van bierzuipen en oliebollen vind ik ronduit smerig dus blijf ik thuis en we gaan meestal voor 12 uur naar bed :lol:
Hier hetzelfde: we doen oud- en nieuw meestal in de camper, in Duitsland. Hier in Kampen is het dan carbid-melkbussen-oorlog. De gemeente heeft een kruispunt op nog geen 100m van ons huis aangewezen als gedoogplek... :bang:

In de camper krijgen we dan tegen 23.00 slaap, dan kruipen we er heerlijk in onder het motto: voor wie zouden we nu nog wakker moeten blijven? :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door B1gcheese »

Ach ik begin steeds meer een ouwe ... te worden dus dit zal er ook wel bij horen :lol3:
Vraag me wel af hoe druk het zal zijn op Den Heyberg. Heb in mijn beste Duits een mailtje gestuurd of ik moet reserveren, maar geen antwoord. Nou is daar altijd plek zat dus ik gok er op dat met oud en nieuw er ook wel plek is.

Maar Noord Frankrijk trekt ook wel, al zijn we daar minder thuis. Iemand nog tips voor een rustge jaarwisseling aan de Noord-westelijke kust? Of België?
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door MonRoe »

Die 2x dat wij er waren stonden we met Kerst met 3 campers en op oudejaarsavond met 4 campers. Dus plek zat. Het is nu 10km van ons huis, vorig jaar er even langs gereden met de personenauto en toen ook nog volop plek.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door B1gcheese »

Fijn om te horen! Dan is dat sowieso een optie. We komen er een paar keer per jaar en het is ook een ideale omgeving om het hondje uit te laten.

Ik zag trouwens dat de NKC in hun nieuwsbrief ook wat suggesties deed voor vuurwerkvrije plaatsen. Zo ook Haarlem, vanwege het vuurwerkverbod. Nou ik kan je zeggen dat het verbod daar vorig jaar averechts gewerkt heeft. Leek wel een oorlogsgebied, rond 4 uur 's ochtends werd het wat minder.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
noneku
Berichten: 1643
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 20:07
Locatie: Limburg

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door noneku »

Wij hebben ook een keer of 3 op den Heyberg staan met de jaarwisseling. Was altijd plaats genoeg. Het is niet zo dat je er niks hoort van vuurwerk. Wel af en toe wat knallen maar verder weg. Om 12 uur wat meer maar niet zo lang. Is wel al enkele jaren geleden.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9165
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door gjvonk »

B1gcheese schreef:
Ik zag trouwens dat de NKC in hun nieuwsbrief ook wat suggesties deed voor vuurwerkvrije plaatsen. Zo ook Haarlem, vanwege het vuurwerkverbod. Nou ik kan je zeggen dat het verbod daar vorig jaar averechts gewerkt heeft. Leek wel een oorlogsgebied, rond 4 uur 's ochtends werd het wat minder.
Ik vrees dat Schiedam waar ook een vuurwerkverbod zal zijn, ook geen aanrader is: vorig jaar trokken hordes jongeren als hele grote groep door de stad: een spoor van vernielingen achterlatend en uit op confrontaties met politie en handhavers. En burgemeester Lamers maar roeptoeteren dat Schiedam zo'n veilige stad isAfbeeldingAfbeelding.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk



Buscamper fan
metatoon
Berichten: 9690
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door metatoon »

Heb al eerder gemeld hier , in het leger braaf opgekomen voor je nummer mochten we wel gratis en voor niets
geregeld gas happen.
Werkt ongeveer als schapen drijven .
Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Jaarwisseling 2022/2023



Bericht door B1gcheese »

We staan in Kevelaer en we zijn niet de enigen, ik schat een camper of dertig momenteel. Veel mensen met hond(en) net als wij. Het is hier nog heerlijk stil, ben benieuwd wat er gebeurt oudjaarsavond. Maar dit is al heel wat beter dan thuis waar het al wekenlang knalt.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie