raam alkoof LMC camper

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
joni
Berichten: 23
Lid geworden op: za 23 mar 2019, 21:59

raam alkoof LMC camper



Bericht door joni »

Beste camperaars,

Tijdens een storm is onder het rijden de buitenraam aan de voorkant van de alkoof er af gewaaid. Ik had niet meteen door wat er aan de hand was, kon het lawaai niet traceren en kon niet stoppen op een drukke autosnelweg. Binnen raam zit er nog voor. Het betreft een camper fiat ducato, 2.8, LMC opbouw en het raam is nieuw niet meer te leveren. Ik overweeg om het raam niet te vervangen en om het dicht te maken. Of heeft iemand nog een ander idee? zelfde ervaring. Buitenraam afmeting: ongeveer 116 breed en 42 cm hoog

Groet,
John Pijpker
AadenAnke
Berichten: 13288
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: raam alkoof LMC camper



Bericht door AadenAnke »

In mijn vorige camper zat ook voor in de alkoof een zwaar beschadigd raam alles weg gehaald en er een plaat Trespa op geplakt geen moment spijt van gehad

Gr Aad
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31981
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: raam alkoof LMC camper



Bericht door Bob Diesel »

438 pagina,s met de zoekfunctie
Blinderen de oplossing :wink:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6387
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: raam alkoof LMC camper



Bericht door rongreven »

De pagina die Bob bedoelt die hij gevonden heeft met het vergrootglas rechts bovenin is:

search.php?keywords=Alkoof+raam&terms=a ... ubmit=Zoek
Groet, Ron Greven
joni
Berichten: 23
Lid geworden op: za 23 mar 2019, 21:59

Re: raam alkoof LMC camper



Bericht door joni »

AadenAnke schreef:
zo 20 nov 2022, 19:08
In mijn vorige camper zat ook voor in de alkoof een zwaar beschadigd raam alles weg gehaald en er een plaat Trespa op geplakt geen moment spijt van gehad

Gr Aad
Dank je Aad, ga ik overwegen om te doen. Heb je dit zelf gedaan of laten doen? En gelijmd?
Groet, John
AadenAnke
Berichten: 13288
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: raam alkoof LMC camper



Bericht door AadenAnke »

Zelf gedaan :lol: bij een aannemer hier een stuk Trespa gehaald 50x140cm rondom 10cm overslag lag nog wat afval stukken in de hoek :lol: Bij de Action polymeer kit All4One gehaald wat ducetape en met remmenreiniger het plakgedeelte ontvet met schilderstape afgeplakt en wat nylonringen van 2mm in de kit gedrukt om de lijm laag dik genoeg te houden. Na het lijmen 3 dagen gewacht en toen de binnenkant afgewerkt. Ter verfraaiing een mooie fotosticker op het stuk Trespa geplakt totale kosten was een euro 50/60 en een flesje wijn voor de landbouwer waar ik 4 dagen binnen kon staan en die dagen met koffie werd verwend

Gr Aad
Plaats reactie