Probleem Concorde: toilet te klein

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Elliot 5
Berichten: 701
Lid geworden op: za 12 mar 2022, 18:18

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door Elliot 5 »

Vermoedelijk zit het probleem vooral in de slurf.
Wetende dat er een vermaler achter staat, zou ik die naast het hygiënische aspect, ook niet in de pot durven draperen eerlijk gezegd 😱.
MarcoG
Berichten: 175
Lid geworden op: ma 29 jul 2019, 0:10
Locatie: Enschede

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door MarcoG »

In Amerika hebben ze een youtube kanaal met een flinke amerikaan die campers showt.
Een van de categorieën die ze altijd aanhalen is het toilet.
Hij heeft er zelf een speciaal duimpje voor in zijn filmpjes en noemt een goede toilet een "prime pooping position".
https://youtu.be/Eqe-FcLWZbQ?t=1025
https://youtu.be/kpI0qQthFhc?t=1167
marcor
Berichten: 47
Lid geworden op: do 26 jan 2012, 12:07

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door marcor »

De dealer heeft mij toegezegd dat de kosten voor vervangen het toilet door hun vergoed gaan worden. Op zich is dit een goede service!
Ik heb Concorde vandaag 07-12-22 nogmaals gebeld en hun mijn ervaring met deze Charisma en hun service gedeeld.
De camper was in juli '22 naast de te kleine toilet afgeleverd met een kapotte voorruit, mij werd verteld dat de nieuwe ruit door Concorde besteld was.
Echter kon Concorde de ruit pas na 7 maanden vernieuwen omdat ze geen tijd hadden (...) Ik ben toen een beetje uit mijn slof geschoten en nam hier uiteraard geen genoegen mee. Na een flinke discussie wordt hij dan eind december'22 toch nog geplaatst.
In ditzelfde gesprek boden ze mij aan (tegen gebruikelijke kosten) om de toilet te vervangen voor een Demotica Masterflusch MF 894 te plaatsen.
Maar omdat ze het druk hebben kan dit pas in juni 2023 plaats vinden. Dus 1 jaar nadat de camper geleverd is kunnen wij pas echt van deze camper genieten (hopelijk).
Conclusie: slechte service!
En het maakt uiteraard niet uit of je nu een camper van meer dan 450.000,00 euri of een goedkope camper koopt je moet je service apparaat altijd op orde hebben.
isoplus
Berichten: 6384
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door isoplus »

Nou ja, er gaat iets gebeuren hoewel het natuurlijk nergens op slaat om een klant zo lang te laten wachten.
Ik kocht ooit een nieuwe, toen voor mij dure, Hymer en waren bijna 2 jaar bezig voor het ding redelijk goed en betrouwbaar was.
In de camperwereld kijken ze slechts naar nieuwe verkopen dat is belangrijk voor de fabrikanten, bestaande klanten zijn lastig :wink:
AadenAnke
Berichten: 13261
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door AadenAnke »

Die bestaande klant koopt de eerste jaren geen nieuwe camper meer dus inderdaad lastig :shh:

Gr Aad
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7518
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door eef van baal »

"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8940
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door kampo »

Lelijk !
Ik zou een zwarte nemen, dat is vandaag toch meer in de mode :-B

Afbeelding

Afbeelding
Groeten Kampo
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8940
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door kampo »

Zo een Dometic Masterflush MF 8940 lijkt recht uit een Americaaaaanse RV te komen :-B
Ik denk dat het de rechtse is op de foto

Meestal bestaan ze in hoge en lage versie en
met rechte of schuine achterkant voor boten.

Afbeelding
Groeten Kampo
Tec
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 01 okt 2006, 13:56
Locatie: Groningen

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door Tec »

Ik zou geen zwarte kiezen, die is morgen weer uit de mode !!!
Inspraak zonder inzicht leidt tot uitspraken zonder uitzicht
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6355
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door rongreven »

Zwart mag toch niet meer?
Zal wel roetveeg worden. :mrgreen:
Groet, Ron Greven
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8463
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door EasyBee »

Regenboog. Of is dat te woke? x:DD
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7482
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door ducati 900 »

marcor schreef:
wo 07 dec 2022, 12:16
De dealer heeft mij toegezegd dat de kosten voor vervangen het toilet door hun vergoed gaan worden. Op zich is dit een goede service!
Ik heb Concorde vandaag 07-12-22 nogmaals gebeld en hun mijn ervaring met deze Charisma en hun service gedeeld.
De camper was in juli '22 naast de te kleine toilet afgeleverd met een kapotte voorruit, mij werd verteld dat de nieuwe ruit door Concorde besteld was.
Echter kon Concorde de ruit pas na 7 maanden vernieuwen omdat ze geen tijd hadden (...) Ik ben toen een beetje uit mijn slof geschoten en nam hier uiteraard geen genoegen mee. Na een flinke discussie wordt hij dan eind december'22 toch nog geplaatst.
In ditzelfde gesprek boden ze mij aan (tegen gebruikelijke kosten) om de toilet te vervangen voor een Demotica Masterflusch MF 894 te plaatsen.
Maar omdat ze het druk hebben kan dit pas in juni 2023 plaats vinden. Dus 1 jaar nadat de camper geleverd is kunnen wij pas echt van deze camper genieten (hopelijk).
Conclusie: slechte service!
En het maakt uiteraard niet uit of je nu een camper van meer dan 450.000,00 euri of een goedkope camper koopt je moet je service apparaat altijd op orde hebben.
En toch is het inderdaad de dealer die je aanspreekpunt is, je hebt met de fabrikant niks te maken.
En de fabrikant heeft niks met jou te maken.
Maar mooi dat het opgelost wordt.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
marcor
Berichten: 47
Lid geworden op: do 26 jan 2012, 12:07

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door marcor »

EasyBee schreef:
wo 07 dec 2022, 19:32
Regenboog. Of is dat te woke? x:DD
EasyBee schreef:
wo 07 dec 2022, 19:32
Regenboog. Of is dat te woke? x:DD
Ral kleuren graag :lol:
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8463
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Probleem Concorde: toilet te klein



Bericht door EasyBee »

7 kleuren? :lol3:

Even zonder dollen. Ik ben blij dat het opgelost gaat worden, maar je ervaringen doen eigenlijk gewoon pijn.
Dat een serieus bedrijf zo met zijn klanten omgaat. Klantenbinding en klanttevredenheid interesseert ze blijkbaar niet.
Dat komt puur omdat door allerlei Corona en andere omstandigheden het de afgelopen te goed met ze gaat. Vraag groter dan aanbod.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Plaats reactie