Aankomst op zondag

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Aankomst op zondag



Bericht door Marco Polo »

:oops: :oops: :oops:
Leken ook zo op elkaar op het kleine foto’tje :-B

Dit even terzijde :-B
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19159
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Aankomst op zondag



Bericht door Aloys »

Je ligt er toch niet wakker van, tjee wat een tijd (bij jullie!) :lol3:
Hier is het nu 20.57uur. Dinsdag weer thuis!

Morgen is het zondag, dan moeten we "hard aan het werk" om de camper maandagmorgen beetje schoon in te kunnen leveren... :mrgreen:
Gelukkig alleen van binnen, zo gedaan. En dan die grote koffers weer inpakken, daarna een nacht in het vliegtuig.
Zal blij zijn als het dinsdagavond is, weer in mijn eigen bed! :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10166
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Aankomst op zondag



Bericht door Peter LMC »

Marco Polo schreef:
zo 23 okt 2022, 5:45
:oops: :oops: :oops:
Leken ook zo op elkaar op het kleine foto’tje :-B

Dit even terzijde :-B
Vind je :?:
Ik zag toch meteen duidelijk wie het was.
Je hebt je credit verspeeld Marco Polo. :wtf:
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Aankomst op zondag



Bericht door Kroppie »

en alweer: het geloof maakt niet uit welk, een grote bron van ruzie in de wereld, helaas
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
WimZ
Berichten: 1815
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Aankomst op zondag



Bericht door WimZ »

In dit geval meer het niet geloof.
AadenAnke
Berichten: 13261
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Aankomst op zondag



Bericht door AadenAnke »

Eigenlijk draait het maar om één ding en dat is “ik” ik wil ik vind ik zou ik ik en ik zeg maar. Het enige wat ik kan en mag doen is gewoon akkoord gaan of niet komen. Als de leefwijze van iemand mij niet aanstaat heb ik mij daar bij neer te leggen welke reden aan die leefwijze dan ook ten grondslag ligt! Dat staat zelfs in onze grondwet vrijheid van ……. Ik verbaas mezelf over de felheid van sommige reacties hier

Gr Aad
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Aankomst op zondag



Bericht door Premiumliner »

Gelukkig hebben we een dominee in ons midden. :-B
Die komt zo meteen vast wel weer met een preek aanzetten. :lol3:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9168
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Aankomst op zondag



Bericht door gjvonk »

De discussie zou niet om leefwijze moeten draaien. Het gaat om de keuze die een ondernemer maakt om wel of niet open te zijn of een product wel of niet te verkopen. Wat daarvan de achterliggende redenen zijn hoeft hij niet aan de klant uit te leggen. De klant hoeft de ondernemer niet te veroordelen. Hij kan hoogstens verbazing of teleurstelling uiten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
isoplus
Berichten: 6384
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Aankomst op zondag



Bericht door isoplus »

Discussies over geloof en politiek horen helemaal niet op een camperforum thuis, dat voert slechts tot ongein en op de man spelen.
Ik ben al een oude kerel en heb op veel plaatsen in de wereld mijn werk verricht, dat lukte prima en slechts met plezier omdat ik mij aanpaste aan mijn werkomgeving, en ja dat viel soms niet mee dat geef ik graag toe.
Ik heb mij nooit door mijn gastheren laten verleiden tot discussies over geloof of politiek, soms lastig maar zelfs noodzakelijk om te overleven.
Wij hebben het hier over toegelaten worden op een camping, hoe belangrijk is dat in je leven? :cheers:
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Aankomst op zondag



Bericht door Premiumliner »

+1 :thumbup:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13420
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Aankomst op zondag



Bericht door hathi »

Simpel,als je het eens bekijkt,als een winkel,….
welke op zondag niet open is,daar is die winkelier vrij in toch …

en moet je zonodig,op zondag winkelen,dan zoek je een andere
Hans
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9168
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Aankomst op zondag



Bericht door gjvonk »

Zo denk ik er ook over Hans

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51288
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Aankomst op zondag



Bericht door Kroppie »

en voor de een is economie een geloof en een ander geloofd in camperen, en weer anderen geloven in buitenaardse krachten, zo is er voor ieder wat om in te geloven, veel plezier met datgene waar ieder in geloofd
maar :ik zal hun de wet niet voorschrijven , maar zij hebben mij ook niet de wet voor te schrijven, geloof is iets persoonlijks, ik geloof in mezelf meer niet.
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
kampertjes
Berichten: 1201
Lid geworden op: wo 10 dec 2008, 20:41

Re: Aankomst op zondag



Bericht door kampertjes »

Laat mij nu wel in God geloven… en met genoegen. Vaak wordt gedacht dat je als Christen van alles niet mag. Die campingbaas zou op zondag niet mogen werken wordt verondersteld. Maar zo is het niet. Hij HOEFT niet te werken. Ja, er zijn leefregels gegeven en die staan in de bijbel, zoals niet stelen, niet moorden. Daar kunnen we ons denk ik wel in vinden. Een andere gaat over een rustdag. Lijkt mij ook niks mee, die gekkigheid van de 24-uurs economie, wat brengt het ons? Waarom moet het nou altijd maar door gaan. Hoeveel mensen hebben burn-out en psychische problemen, meer dan ooit.
Dus ik geeft zo’n campingbaas groot gelijk. Als hij het zo kan organiseren dat hij of zij een dag in de week het wat rustiger aan kan doen, tijd voor gezin of van mijn part naar de kerk, dan houdt ie het langer vol en blijft het leuk. Daar werk ik graag aan mee.
Plaats reactie