Jumpstarter en luchtcompressor input

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Veilig op de weg1
Berichten: 2
Lid geworden op: do 22 sep 2022, 15:55

Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door Veilig op de weg1 »

Beste camperfanaten,

Ik heb een vraag voor jullie. Wij zijn momenteel een brand aan het bouwen, genaamd: ´´Sicuro Sulla Strada´´ wat betekend veilig op de weg en wat als missie heeft om de Nederlandse en Belgische wegen iedere dag een stukje veiliger te maken. Onder dit brand starten we met twee producten een is meer gericht op fietsers en personenauto’s en de andere op personenauto’s, campers en de outdoor wereld. Ons eerste product is een draagbare luchtcompressor die wordt momenteel ook al op BOL verkocht.
Ik ga er dan ook niet omheen draaien. Ik ben hier om jullie behoefte te peilen en jullie mening te vragen om op deze manier straks daadwerkelijke waarde te kunnen bieden aan de camper community. Wij zijn momenteel voor ons 2e product in de laatste fase met onze leverancier en hiervoor wil ik jullie vragen om jullie input. Dit is namelijk het moment dat wij nog aanpassingen kunnen maken aan het product.

Het gaat om een compacte jumpstarter met luchtcompressor met als extra’s SOS-light en een powerbank functie. Zodat jij altijd en overal jouw camper kan opstarten met de jumpstarter, altijd de bandenspanning kan controleren en met de juiste bandenspanning de weg op kan en daarnaast onderweg luchtbedden en ballen makkelijk kan oppompen. De specificaties van het product staan hieronder.

Mijn vragen zijn:
- Vind jij het waardevol om een compacte draagbare jumpstarter, inclusief luchtcompressor in jouw camper te hebben?
- Voldoen de specificaties?
- Heb jij andere op- of aanmerkingen?
- Wat zou je hiervoor kwijt willen zijn?

Met een reactie zouden jullie ons heel erg helpen om een waardevol brand en product neer te zetten voor de camper community.
Alvast bedankt.

Team
Sicuro Sulla Strada
Sicurosullastrada@gmail.com

Capacity 14800 mAh
USB-C Input 5V/2A
USB-A Output QC3.0 18W
Peak Pressure 0-150 PSI (max)
Charging time = 8hr
Storage Temprature 20℃~70℃
Operation Temprature 20℃~60℃
Air Inflation Speed Car Tire (215/55/R17= 4min
Number of Tires 4 tires when fully charged
Air Flow 45 L/Min
Start Current 1000A
Peak Current 1800A
Applicable Models Gasonline vehicles within 12V/6.0 displacement, diesel vehicles within 3.0
Dimension 154*132.4*52.5
Weight 1.1 kg
Gebruikersavatar
pepon
Berichten: 2418
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
Contacteer:

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door pepon »

Ik zie bij Bol 4 beoordelingen en alle 4 met 5 sterren.
Met teksten die zo uit een RTL4 reclame blok kunnen komen.

Mijn reactie vraag je?

Zou het daarom al niet aanschaffen.

Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/

Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
Gebruikersavatar
Eric 1962
Berichten: 667
Lid geworden op: za 07 mei 2022, 19:34
Locatie: Voormalig gemeente Hummelo & Keppel

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door Eric 1962 »

Kunt u ook de maten erbij vermelden?
The big wheel keeps turning maar iets kleinere wieltjes doen het ook prima
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door Cee Pee »

Ik hou sowieso niet van combinatie apparaten, meestal is het dan van allebei net niks en vaak lomp en onhandig.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
poldertoerist
Berichten: 234
Lid geworden op: za 08 jan 2022, 16:03

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door poldertoerist »

Toevallig zit ik naar iets dergelijks te kijken.

Voor jouw info, wij zijn echte fietsers. Voornamwlijk Mtb en race. Dat is precies ook wat we met ons busje doen. We zoeken mooie plekken op om te fietsen en trekken dan weer door naar de volgende plek.

Nou staan wij meestal aan de paal, maar het lijkt me handig om soms toch een beetje stroom te hebben voor de (led) verlichting of als we onderweg ergens stoppen om te biken de 12v koelbox aan blijft. Niks meer en niks minder.

Dit soort apparaten lijkt dan ideaal, maar juist zo'n toegevoegde compressor is niet wat ik zoek. En ook die lamp extra hoeft niet. Dat je er mee kan jumpstarten dat is dan nog wel handig.

Vaak is zo'n compressor ook helemaal niet fietsgericht en moet je met verloopjes gaan werken.

Dat houdt me dus tegen... het is te veel net niet.

Mijn tip, onderscheidt je van de rest enmaak een dergelijk en betaalbaar systeem met als basis de jumpstarter/powerstation en lever daar eenvoudig te koppelen onderdelen bij, zoals je lamp en compressor.

Extra optie dat je m kan laden met een eenvoudig zonnepaneeltje en je hebt iets wat, wat mij betreft echt toegevoegde waarde biedt.



Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk


CaradoT135
Berichten: 2297
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:15
Locatie: Borger-Odoorn

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door CaradoT135 »

Eric 1962 schreef:
do 22 sep 2022, 17:55
Kunt u ook de maten erbij vermelden?
Een na laatste regel.
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door ducati 900 »

Set goeie startkabels want hh accu heb je altijd bij je, trouwens in geen 19 jaar nodig gehad.
Compressor van je noodset wel een paar keer gebruikt.
Onnodig voor ons dus.

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Gebruikersavatar
tranny
Berichten: 1564
Lid geworden op: ma 15 nov 2021, 23:41
Locatie: twente

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door tranny »

Vraag 1:
In een jumpstarter in een camper zie ik absoluut geen toegevoegde waarde, de meeste campers hebben al meerdere accu's waarbij start- en huishoudaccu meestal gescheiden zijn en in geval van nood ook nog wel gekoppeld kunnen worden. (de startaccu blijft dus wel op peil)
Een 12V compressortje is wel een handig accessoire, maar dan toch liever een exemplaar met wat betere capaciteiten. (en die worden als 4x4 offroad accessoire voor pakweg € 100,= inmiddels ook genoeg aangeboden)

Vraag 2:
De hier opgegeven capaciteiten vind ik in ieder geval niet zo bijzonder dat ik het in overweging zou nemen om zoiets aan te schaffen. (de prijs zal er waarschijnlijk ook wel naar zijn?)
Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar de capaciteiten van die jumpstarter bij temperaturen rond het vriespunt, want dan laten die lichtgewicht dingen het in de praktijk al snel afweten terwijl je dan zo'n ding juist het meest nodig bent voor het overstarten. (en de 2e praktijk is dat zo'n ding meestal toch leeg is als je hem een keer nodig bent :think: )

Vraag 3:
Een jumpstarter met ingebouwd compressortje is in ieder geval helemaal niets nieuws onder de zon, die kon je vroeger al vinden bij de Kijkshop. :mrgreen:

Vraag 4:
Ik zal het met vaderdag/verjaardag maar weer glimlachend aannemen om de gever niet te kwetsen en ondertussen denken "zonde van de centen".


Kortom, er zal vast nog wel ergens een afzetmarktje voor zijn maar ik heb een heel sterk vermoeden dat dit niet de campermarkt betreft.
rustig aan, ben ik ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8865
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door kampo »

Brol van bol, action en aldi hebben we al genoeg gehad.
Waardeloos zijn die toestellen, ondanks mooie specs geraakt de band niet opgepompt tot 6 bar en de ingevroren dieselmotor niet gestart.

Dus zorg ervoor dat je je onderscheid met kwaliteit.
Zo een combinatietoestel is dat nodig ? Ik zie er als gebruiker geen meerwaarde in. Voor mij is dat eerder minderwaardig spul.
Enkel onervaren kopers zijn misschien blij met alles wat blinkt.
Groeten Kampo
Veilig op de weg1
Berichten: 2
Lid geworden op: do 22 sep 2022, 15:55

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door Veilig op de weg1 »

Ha iedereen,

Dankjewel voor jullie snelle en eerlijke feedback. Geeft een stuk duidelijker beeld van de vraag.

Dank!
pwhooftman
Berichten: 1808
Lid geworden op: zo 10 mei 2015, 23:26

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door pwhooftman »

Wat een geklets "Sicuro Sulla Strada", zeg dan gewoon dat je zoiets als dit wil drop-shippen: https://www.amazon.nl/FOWAWU-luchtcompr ... 5822&psc=1



Amazon staat er echt boordevol mee.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door Kroppie »

kan alleen maar troep zijn, gewicht 1,01 kg, en dan een behuizing met een electromotor, compressor en een accu van 14,8 ah, die 1800A kan leveren, hier zouden we zeggen: neem je moer in de maling, leuk bedacht meneer van stoffelen maar daar trappen we niet in
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
ducati 900
Berichten: 7470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 10:24
Locatie: Garyp

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door ducati 900 »

Leuk voor ‘s nachts aan het strand om kondooms op te pompen. :-B :-B

Ben.
Hymer 581 '79 op Bedford onderstel met een 2.2 CIH injectiemotor van Opel ( 115 pk).
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2173
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: Jumpstarter en luchtcompressor input



Bericht door DucatoDolf »

pwhooftman schreef:
vr 23 sep 2022, 13:25
Wat een geklets "Sicuro Sulla Strada", zeg dan gewoon dat je zoiets als dit wil drop-shippen: https://www.amazon.nl/FOWAWU-luchtcompr ... 5822&psc=1



Amazon staat er echt boordevol mee.
Jup, wegwezen die reclame hier!
Plaats reactie