Gezocht: elektrisch schema Arto 69 (2007)

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
DD
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 01 sep 2008, 21:01
Locatie: Groningen

Gezocht: elektrisch schema Arto 69 (2007)



Bericht door DD »

Onlangs na het overstarten met mbv een starthulp ( acculader en starthulp ) waren er een aantal zaken die niet meer functioneerden, de acheruit rijcamera, elektrische spiegelverstelling en het paneel met de schakelaars tbv oa de zonwering, verlichting onder hefbed etc, zie ook bijgevoegde foto.
Ik vermoed dat er een piekspanning is geweest, heb het niet gemerkt.
Na enig zoekwerk bleek een 50A zekering bij de pluspool van de accu doorgeslagen, na deze vervangen te hebben waren er een aantal functies die het weer deden, maar ook enkele nog niet.

De achteruitrijd camera doet het niet, en op het NiBi paneel doet alleen de knop voor de mistlampen het en de zoemer en rode led van de trap als die uit is. Zie ook de foto.

Nu heb ik het een en ander al proberen uit te zoeken, heb alle zekeringen gecontroleerd, heb diverse aansluitingen gemeten, maar weet niet wat goed en niet goed is.
Hiervoor heb je een elektrisch schema nodig en met name een schema van de door NiBi ingebouwde componenten.

Is hiervoor een elektrisch schema beschikbaar en of is er iemand die weet waar ik het zou kunnen vinden, denk aan zekeringen die ergens anders dan in de omgeving van de zekering kast zijn geplaatst.
Plaats reactie