aanpassingen in mijn zelfgebouwde camper

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Eddy Lammens
Berichten: 7
Lid geworden op: do 02 dec 2021, 17:36

aanpassingen in mijn zelfgebouwde camper



Bericht door Eddy Lammens »

In de maand juni (2022) ben ik 4 weken op pad geweest in de Baltische Staten met mijn zelfgebouwde camper met als voornaamste doel om erachter te komen of er dingen zijn die ik mis, wat beter of handiger kan en wat mogelijk moet verdwijnen. Verder was het een test of alles bleef werken en niets los zou gaan of kapot. Voor het motorisch gedeelte was dit ook van toepassing, maar dat is voor dit stuk niet relevant. Ik heb nu een extra pagina toegevoegd aan de website met de titel ‘Aanpassingen’ en dit gaat over wat naar mijn idee miste, wat beter of handiger kon, wat beter kon verdwijnen en wat kwetsbaar is.

De website pagina: https://www.de-magie-van-het-bouwen-van ... npassingen

Als er vragen zijn, hoor ik die graag

Met vriendelijke groet,

Eddy
mikeanber
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 04 dec 2016, 9:49

Re: aanpassingen in mijn zelfgebouwde camper



Bericht door mikeanber »

hallo allen
ziet er goed uit zo ook je site netjes petje af
:cheers:
myway
Berichten: 15519
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: aanpassingen in mijn zelfgebouwde camper



Bericht door myway »

Er wordt wel eens gezegd, je eerste camper bouw je voor je vijand, de tweede voor een vriend en de derde voor jezelf
martijnoes
Berichten: 197
Lid geworden op: do 30 sep 2021, 20:54

Re: aanpassingen in mijn zelfgebouwde camper



Bericht door martijnoes »

Het ziet er netjes uit!

Zelf ben ik momenteel bezig met kachel inbouwen. Bij jou zie ik dat de kachel op z'n zijkant ligt, ben je niet bang dat je koppelingen ooit gaan lekken en je ongewenste uitlaatgassen binnen komen? Meestal wordt de kachel direct op de vloer gemonteerd.. Daarnaast zie ik dat je diesel leiding door de leefruimte loopt. Naar mijn weten is dat ook iets wat je eigenlijk niet zou moeten doen.
Plaats reactie