Bearlocksleutel kwijt

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
willemzon
Berichten: 1751
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Bearlocksleutel kwijt



Bericht door willemzon »

Ik ben vandaag een bearlocksleutel kwijtgeraakt, ik heb er nu nog 2. Ik heb een nieuwe aangevraagd en mijn verz. ingelicht.
Wie heeft ook wel eens een dergelijke sleutel kwijtgeraakt, wat was toen de procedure en de kosten, dan weet ik in ieder geval hoe het werkt.

Alvast bedankt

Gr willem.
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
Andorus
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 19:20
Locatie: Amsterdam

Re: Bearlocksleutel kwijt



Bericht door Andorus »

Ik was ook mijn bearlocksleutel kwijt heb bij bearlock een nieuwe aangevraagd moest op internet een formulier downloaden en invullen met een foto van de sleutel omdat er verschillende soorten sleutels zijn en opsturen iets van 45 euro overmaken en moest ong.6 weken wachten tot hij met de post bezorgd werd.
fred flair
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Bearlocksleutel kwijt



Bericht door Camperic »

Waarom zou je een 3e sleutel bij bestellen?
Je hebt nog een reserve sleutel en de verzekering ingelicht, dus die weten ook dat er nog slechts 2 sleutels beschikbaar zijn.
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4368
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Bearlocksleutel kwijt



Bericht door jheeck »

Wij hebben er ook drie, een set voor mij, eentje voor mijn eega en een set voor de stallingbeheerder zodat die de camper binnen en buiten kan zetten zonder dat er elke keer sleutels overgedragen moeten worden.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
Andorus
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 19:20
Locatie: Amsterdam

Re: Bearlocksleutel kwijt



Bericht door Andorus »

Als de camper gestolen wordt moet je 3 sleutels kunnen overleggen aan de verzekering
fred flair
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4368
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Bearlocksleutel kwijt



Bericht door jheeck »

Of het aantal wat bij de verzekering bekend is. Mijn Construct slot is met twee sleutels geleverd en de bijbestelde sleutel is door Construct aan de verzekering gemeld. Als ik er nu eentje verlies moet ik dat aan mijn verzekering melden, anders kan ik inderdaad in de problemen komen op het moment dat mijn camper weg is.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
willemzon
Berichten: 1751
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Bearlocksleutel kwijt



Bericht door willemzon »

Voorlopig weet ik genoeg, wij stonden net 3 nachten aan de main in albertshofen voor slechts
8 euro pn. Incl stroom enz. Lekker goedkoop en mooi dachten wij nog, :-B :-B .
maar helaas komt daar nu 45 piek bij, nou ja er zijn ergere dingen op de wereld .
Bedankt voor de feedback

Gr willem.
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Plaats reactie