Dasboard lichtjes

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
jervdm
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 13 jul 2022, 15:38

Dasboard lichtjes



Bericht door jervdm »

Even een technische (kabel) vraag.

Bij mij gaat het warmte signaal van de motor ineens op 130 graden als het licht aandoe van de camper + de dashboard lichtjes werken niet van dat het licht aanstaat. Zie onderstaand:

Ik vermoed dat dat rood en groen van temperatuur & licht komen, omdat die van het dashboard komen. Maar weet niet hoe ik ze moet vastmaken. Allemaal samen, of ieder van elkaar.

Iemand deze uitzonderlijke situatie ooit gehad? Ik heb het idee dat ik per ongeluk de draadjes los hebt getrapt met instappen. Of zou het iets anders kunnen zijn.

Ben benieuwd wat jullie denken/adviseren. Bedankt alvast voor het meedenken. Super waardevol!
Bijlagen
kabels.jpg
kabels.jpg (118.38 KiB) 556 keer bekeken
warmte.jpg
warmte.jpg (104.78 KiB) 556 keer bekeken
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51283
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Dasboard lichtjes



Bericht door Kroppie »

vaak is het erg handig als we het merk en type voertuig ook weten.
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
jervdm
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 13 jul 2022, 15:38

Re: Dasboard lichtjes



Bericht door jervdm »

Haha zat in mijn eigen (denk)wereld.

Fiat ducato 1.9 1992.
jervdm
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 13 jul 2022, 15:38

Re: Dasboard lichtjes



Bericht door jervdm »

Iemand een idee bij welk bedrijf in omgeving Amsterdam ik dit het beste kan laten checken? :)
John lamers
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 11 nov 2020, 16:16

Re: Dasboard lichtjes



Bericht door John lamers »

Zoek een elektrisch schema van je auto op, dan kun je het zelf checken. Lijkt er op dat er een hobby Bob aan het werk is geweest. Als je dat ongedaan maakt werkt het vast weer zoals bedoelt.
jervdm
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 13 jul 2022, 15:38

Re: Dasboard lichtjes



Bericht door jervdm »

Ah top! Ga ik achteraan.

Kan ook een massaprobleem zijn?

Zie dat 1 lampje buiten het niet doet. En dat de - aansluiting daarvan ook beetje los zit in het frame.
Plaats reactie