Gezocht deelgenoot(en)

Plaats reactie
GRvC
Berichten: 77
Lid geworden op: zo 11 jul 2004, 14:13

Gezocht deelgenoot(en)



Bericht door GRvC »

Ik zoek deelgenoot of meerdere om samen in Nederland een open zeilbootje te kopen. Ligplaats in haven bij een camping ergens in Friesland. De bedoeling om samen of solo te zeilen. Samen onderhoud en samen de kosten. Het hoeft niet duur te worden want er staat op internet bv een Centauer voor ca 1400 euro. Waarom samen: omdat wij ook nog willen en kunnen reizen, hobby’s hebben enz. Ik zal voor mij alleen een bootje te weinig gebruiken en mis tijd voor alleen onderhoud en vind alleen de kosten te hoog. Ik ben 75 jr, gehuwd en hebben een hond. Met mijn vrouw hebben wij veel gezeild met kleine en grote boten. Het lijkt mij leuk om in Friesland zo af en toe eens te zeilen. Mijn vrouw zal niet snel met een open bootje meegaan, dus wanneer er meerdere liefhebbers zijn neem dan eens contact op en onderzoek of er raakvlakken zijn. Groet GvC
Shedi
Berichten: 169
Lid geworden op: di 06 apr 2010, 14:22

Re: Gezocht deelgenoot(en)



Bericht door Shedi »

In Balk zit een verhuurbedrijf waar je voor 400 euro per jaar een polyvalk huurt. Reserveren 1 dag tevoren. Ligt altijd 1 voor je klaar. Overnachten kan je er niet mee. Maar overigens het hele jaar door te zeilen, zonder aanvullende kosten, winterberging , onderhoud etc. Nog los van het feit dat 2 kapiteins op een schip niet gaat zou ik het wel weten.
Plaats reactie