Tol in Zweden

Gebruikersavatar
jan-
Berichten: 2638
Lid geworden op: za 18 jun 2011, 18:48
Locatie: Harderwijk

Re: Tol in Zweden



Bericht door jan- »

Wel grappig. Begin van mijn eerste bericht in dit topic: "Heb het ook met IBAN en referentienummer overgemaakt. Blijkbaar misgegaan, want heb hem nu opnieuw met 300 SEK boete er bij gehad. Gebeld, konden me niet helpen. Moest een mail sturen."

Vervolgens allemaal ervaringen dat het bij hun ook mis gegaan was, maar dat het met een mail was opgelost. En vervolgens lees ik dat mailen in Zeden meestal niet helpt en dat ik beter kan gaan bellen.
Mijn 1e camper: viewtopic.php?t=8447705
Mijn 2e camper: viewtopic.php?t=8484909
Gebruikersavatar
jan-
Berichten: 2638
Lid geworden op: za 18 jun 2011, 18:48
Locatie: Harderwijk

Re: Tol in Zweden



Bericht door jan- »

Heb nu net eindelijk een reactie:
"The payment you made to Epass24on december 6 2022 did not equal the payment instruction on the invoice of infrastructure charge (bridge toll). Our notification partner Epass24 could therefore not match the payment in time."

Op de rekening bieden ze de mogelijkheid om het online te betalen, maar bij de betaalgegevens sommen ze ook keurig netjes het referentienummer en IBAN op. Dus ik had er voor gekozen om het op die manier over te maken. Als ze dit niet konden verwerken hadden ze het terug moeten storten en ook die gegevens niet moeten publiceren. Dit had ik al aangegeven. Ik vind de boete dus onterecht, maar hoeveel energie moet je er dan nog in steken om je recht te halen?
Mijn 1e camper: viewtopic.php?t=8447705
Mijn 2e camper: viewtopic.php?t=8484909
Plaats reactie