Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 488
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door HJM »

Hallo,
Na een berg-haarspelden rit bleek het niet handig om met een "gooi" het kastje boven onze tafel open te doen en mijn tablet erop te laten stuiteren.
Deze test kwam op 1-0 voor de tablet, er zat een aardig gat in ons blad, net geen duim groot en de tablet mankeerde niets (gelukkig).
Na veel google-en en zoeken op YouTube gevonden hoe dit te herstellen zonder dat het opvalt. Thuis een rondje gebeld om aan een redelijk stukje formica te komen en ik werd naar een interieurbouwer in de buurt gestuurd.
Het probleem getoond en de man had een restje liggen, de kleur gaat anders worden maar de huidige vindt mijn ega toch te donker dus de oplossing ligt voor de hand. Hij gaat het hele blad schuren en voorzien van een nieuwe top, voor een bedrag dat ons heel blij maakt :clap:
Overkomt het je, ik weet een mooie oplossing in Haarlem.
Groeten,
HJM
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Gebruikersavatar
evdoetelaar+larana
Berichten: 6714
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 13:13
Locatie: Schijndel

Re: Pössl tafel stuk, oplossing valt mee gelukkig



Bericht door evdoetelaar+larana »

Tja, die tafelbladen zijn kwetsbaar. Om dat enigszins te beschermen, heb ik een op maat gesneden transparant tafelzeil er op. Bijkomend voordeel dat alles op de tafel minder schuift.
Adria Twin 600 SP - Citroën Jumper 2017
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4367
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Pössl tafel stuk, oplossing valt mee gelukkig



Bericht door jheeck »

Zo'n bovenkastje-openzwaai-tablet-combi heeft mij een keer een paar honderd Eu eigen risico gekost bij een huurcamper, de prijs van een nieuw tafelblad. Gelukkig had ik dat eigen risico herverzekerd.
De tafel in onze eigen camper is bestickerd dus als het daar misgaat wordt het waarschijnlijk iets van polysterplamuur en een nieuwe sticker.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
Burp
Berichten: 198
Lid geworden op: di 14 jun 2022, 18:59

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door Burp »

Kun je aangeven en laten zien hoe je dat hersteld? Waar het materiaal vandaan? Bij mijn camper zitten er 3 gerepareerde plekken in het blad. Ongetwijfeld ook een dergelijke combi geweest wat op het blad is gevallen. Ik stoor me er niet echt aan, de vorige eigenaar heeft het spiegelglad hersteld maar met een plamuur achtig iets. Een nieuw stukje blad erop zou mijn wederhelft opvrolijken
Groet, Martin

Hymer B614SL
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 488
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door HJM »

Ik heb de tafel bij een bedrijf hier gebracht, zij hadden een stuk formica in de (ook volgens mijn Ega) juiste kleur en ze zijn er nu mee bezig, plaatje komt zodra ik hem terug heb.
Groeten,
HJM
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 488
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door HJM »

En zo snel gaat het (in de vakantietijd) echt mega blij mee en mat, minder glad en je ziet er niet alles op ipv hoogglans.
IMG-20220810-WA0003.jpg
IMG-20220810-WA0003.jpg (64.79 KiB) 640 keer bekeken
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 488
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door HJM »

20220810_133545kl.jpg
20220810_133545kl.jpg (69.16 KiB) 633 keer bekeken
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Gebruikersavatar
Burp
Berichten: 198
Lid geworden op: di 14 jun 2022, 18:59

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door Burp »

Whow, wat was je daarvoor kwijt als ik vragen mag?
Groet, Martin

Hymer B614SL
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 488
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door HJM »

zie PB
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door Transitje »

Trespa is ook te krijgen in een dikte van een paar millimeter, heel sterk en in allerlei kleuren en houtmotief, is ook heel goed te zagen en te plakken.
Groeten

Klaas
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 488
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door HJM »

Zeker, alles is heel eenvoudig, als je voldoende rechter handen hebt (2), nu is het top gerepareerd en ik heb er een hekel aan als ik zie dat ik het heb gedaan, dus net niet recht genoeg bijvoorbeeld :bang:
Gezien de rekening kom ik niet in de buurt van het overwegen het zelf te gaan doen :angel:
Groeten,
HJM
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1791
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door doov »

HJM schreef:
wo 10 aug 2022, 14:54
zie PB
En waarom zo geheimzinnig?
Gebruikersavatar
Adfur
Berichten: 688
Lid geworden op: zo 07 okt 2012, 19:23
Locatie: Het Gooi

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door Adfur »

Is het draaibare onderblad ook gedaan?
Pössl Globecar Campscout Citroën Jumper 2.2 HDI 150 PK 636cm + Busbiker
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 488
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Pössl tafel stuk: oplossing valt mee gelukkig



Bericht door HJM »

Niets geheimzinnig, volgens mij wordt uitdrukkelijke reclame voor een bedrijf niet gewaardeerd.
Onderblad kon ook maar wij gebruiken het te weinig.
Groeten,
HJM
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Plaats reactie