Nieuw camper concept

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Will
Berichten: 3558
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Nieuw camper concept



Bericht door Will »

Laat ik nu net wel ondernemer zijn geweest het komt mij bekend voor.

Affinity schreef:
Een Ondernemer doet 1000 dingen tegelijk, en probeert continue te ontdekken, verzinnen en neemt ook risico's.

Denk dat Wil helaas, na 1 dag ondernemer zijn , huilend en bibberend overspannen onder zijn bed kruip.
Je heb wel een heel ouderwetse kijk op ondernemen je denk toch niet als je een paar ton aan loonbelasting betaald dat je zelf voorop loopt.
Als het goed is hou je de grote lijnen in de gaten en voor de rest heb je de juiste mensen aangetrokken. :thumbup:

Mvrgr.Wil
Laatst gewijzigd door Will op vr 29 jul 2022, 11:26, 3 keer totaal gewijzigd.
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Camperbassie
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2018, 12:07

Re: Nieuw camper concept



Bericht door Camperbassie »

Het idee was een luxe camper voor 2 personen maar voortgaande ontwikkeling laat zien dat 3 volwassenen ook mogelijk is zonder dat het " proppen " wordt.

De ruime douche zonder plakgordijn komt erin!

Nieuwe vraag:

De uitbreiding voor 3 personen kost meer geld.
Stel je koopt deze camper, zijn er dan mensen die liever minder betalen voor 2 persoons of gaat iedereen voor de mogelijkheid om een derde volwassene of kind mee te nemen?

2 slapen in een dubbelbed byv. vader en moeder, een 3de slaapt apart.

2 of 3 personen wat moet standaard worden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk

Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 491
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Nieuw camper concept



Bericht door HJM »

Doelgroep zal, gezien de prijs, vast niet de jeugd zijn, dus meerprijs voor een 3de bed lijkt me zinnig.
Als de koper wel een 3de mee wil hebben iov. samen op pad gaan kan dat.
Groeten,
HJM
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Gebruikersavatar
beatrix18
Berichten: 4176
Lid geworden op: wo 20 sep 2006, 14:50

Re: Nieuw camper concept



Bericht door beatrix18 »

"Nieuwe vraag:"

Ik haak af maar wens je het allerbeste met het ontwikkelen van het nieuwe concept.
Vergeet daarbij niet de ontwikkelingen in de wereld.
Succes!

Peter
VW T3, Mercedes 508 ex ambu, Mercedes Sprinter La Strada, Ford Nugget laag en hoog, nu VW T6

Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is (Leo B.)
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6072
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Nieuw camper concept



Bericht door TestCase »

Standaard 2 personen, voertuig is relatief klein en meeste camperaars zijn met z'n tweeën. Wil ik een 3e persoon meenemen dan snap ik dat zoiets extra kost. Trouwens ik vermoed dat de markt voor 3 personen erg klein is t.o.v. 2 of 4 personen?


//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Camperbassie
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2018, 12:07

Re: Nieuw camper concept



Bericht door Camperbassie »

TestCase schreef:Standaard 2 personen, voertuig is relatief klein en meeste camperaars zijn met z'n tweeën. Wil ik een 3e persoon meenemen dan snap ik dat zoiets extra kost. Trouwens ik vermoed dat de markt voor 3 personen erg klein is t.o.v. 2 of 4 personen?

//Kees
Een doelgroep kan zijn jonge mensen die een klein kindje hebben wat groter wordt. De camper koop je niet voor een paar jaar. Of opa /oma die toch wel eens een kleinkind mee willen nemen.

Ben het eens dat 4 personen nog beter is maar dat past niet in ons concept helaas.

Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk
Gebruikersavatar
beatrix18
Berichten: 4176
Lid geworden op: wo 20 sep 2006, 14:50

Re: Nieuw camper concept



Bericht door beatrix18 »

Even off topic:

Die doelgroepen (en veel andere ook) zullen de komende jaren de broekriem moeten aantrekken.
Op bepaalde categorieën producten zal men zeker gaan bezuinigen. Opa en oma als eerste.

Peter
VW T3, Mercedes 508 ex ambu, Mercedes Sprinter La Strada, Ford Nugget laag en hoog, nu VW T6

Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is (Leo B.)
Gebruikersavatar
FrankdB
Berichten: 885
Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 8:53

Re: Nieuw camper concept



Bericht door FrankdB »

beatrix18 schreef:
vr 29 jul 2022, 9:25

Ik haak af maar wens je het allerbeste met het ontwikkelen van het nieuwe concept.
Idem.

Frank
Camperbassie
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2018, 12:07

Re: Nieuw camper concept



Bericht door Camperbassie »

beatrix18 schreef:Even off topic:

Die doelgroepen (en veel andere ook) zullen de komende jaren de broekriem moeten aantrekken.
Op bepaalde categorieën producten zal men zeker gaan bezuinigen. Opa en oma als eerste.

Peter
Je kunt zeker gelijk hebben, dure vliegvakanties worden ingeruild voor een luxe camper.

Leuk dat je weer "terug" bent

Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Nieuw camper concept



Bericht door Atoz »

Dafluc schreef:
do 28 jul 2022, 13:34
Als iedereen zo dacht reden we nu nog met kar en paard...
Dus is het wiel al uitgevonden? :shh:
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
beatrix18
Berichten: 4176
Lid geworden op: wo 20 sep 2006, 14:50

Re: Nieuw camper concept



Bericht door beatrix18 »

Bassie, ik was "weg" voor wat betreft je volgende vraag of vragen met betrekking tot je nieuwe concept.

Wel wilde ik je meegeven om je ogen open te houden met betrekking tot de huidige ontwikkelingen in de wereld. Alle oude statistieken en wetmatigheden blijken niet weer te gebruiken.
Één ding is zeker: voor het merendeel van de mensheid wordt het "anders".
Waar jij over spreekt zijn behaalde resultaten uit een kort en recent verleden.
Er zijn echter signalen dat het spoedig en voor langere tijd gaat veranderen.
Just my two cents.

Peter
VW T3, Mercedes 508 ex ambu, Mercedes Sprinter La Strada, Ford Nugget laag en hoog, nu VW T6

Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is (Leo B.)
Camperbassie
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2018, 12:07

Re: Nieuw camper concept



Bericht door Camperbassie »


Er zijn echter signalen dat het spoedig en voor langere tijd gaat veranderen.
Just my two cents.

Peter[/quote]

Somber zijn kan altijd nog, economische conjuncturen gaan omhoog en omlaag.
Ik hoop heel erg dat je geen gelijk krijgt.

Vandaag weer aan het concept gewerkt. Je moet wel van puzzelen houden!

Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk

Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6072
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Nieuw camper concept



Bericht door TestCase »


Camperbassie schreef:
TestCase schreef:Standaard 2 personen, voertuig is relatief klein en meeste camperaars zijn met z'n tweeën. Wil ik een 3e persoon meenemen dan snap ik dat zoiets extra kost. Trouwens ik vermoed dat de markt voor 3 personen erg klein is t.o.v. 2 of 4 personen?


//Kees
Een doelgroep kan zijn jonge mensen die een klein kindje hebben wat groter wordt. De camper koop je niet voor een paar jaar. Of opa /oma die toch wel eens een kleinkind mee willen nemen.

Ben het eens dat 4 personen nog beter is maar dat past niet in ons concept helaas.





Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk
Wij zijn ook Oma en Opa en daarom een 4 pers. ze vinden het nl. ook heel leuk om met 2 mee te gaan. Wanneer een jong stel met kind een camper koopt zal dat vaak, niet altijd, gelijk voor 4 zijn schat ik in. Natuurlijk is er een markt voor 3 pers. maar die is klein. Maar hoe klein?

Ik begrijp dat 4 pers. niet lukt.

//Kees


AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
lassche
Berichten: 997
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Nieuw camper concept



Bericht door lassche »


beatrix18 schreef:Even off topic:

Op bepaalde categorieën producten zal men zeker gaan bezuinigen. Opa en oma als eerste.

Peter
Op opa en oma bezuinigen? Die zijn al zo vaak het (klein)kind van de rekening.

Het moet niet gekker wordenAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
Plaats reactie