Citroën Jumper L3H2 Roodrunner

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2173
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: Citroën Jumper L3H2 Roodrunner



Bericht door DucatoDolf »

Ja dat kan. Wout van Aken op dit forum doet dat zelfs op bestelling. Heeft er een aantal malletjes voor gemaakt om e.e.a. laswerk te kunnen verrichten. Zoek eens op sunnyvan. Hij kan ook meteen de armleuningen plaatsen.
Hans Dorsman
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 25 jun 2021, 0:34
Locatie: Linschoten

Re: Citroën Jumper L3H2 Roodrunner



Bericht door Hans Dorsman »

Dank je. Ik zal hem benaderen.
martijnoes
Berichten: 192
Lid geworden op: do 30 sep 2021, 20:54

Re: Citroën Jumper L3H2 Roodrunner



Bericht door martijnoes »

Ik heb het zelf gedaan op basis van onderstaande filmpje. Gordelhouder van het bankje gemonteerd op een bestuurdersstoel gekocht in België.

Moet wel zeggen, de lengte van de gordelhouder is net iets te kort om de stoel volledig te verstellen naar de uiterste posities. Maar dat doen je toch niet zo vaak en voor ons dus prima.

Prima zelf te doen en wellicht is het te overwegen.

https://youtu.be/frERbPTIFyg
Hans Dorsman
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 25 jun 2021, 0:34
Locatie: Linschoten

Re: Citroën Jumper L3H2 Roodrunner



Bericht door Hans Dorsman »

Bedankt voor de tip. Ziet er wel degelijk uit in het filmpje. Qua werk valt het wel mee zo te zien
Hans Dorsman
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 25 jun 2021, 0:34
Locatie: Linschoten

Re: Citroën Jumper L3H2 Roodrunner



Bericht door Hans Dorsman »

Gisteren heb ik de Maxxfan aan de elektriciteit aangesloten. Ik krijg hem echter niet aan de gang. Ik volg de omschrijving. Handmatig de klep openen, dan de spanning erop. Dan sluit de klep elektrisch. Maar daarna doet de Maxxfan niets. Niet als ik op de knop op de ventilator druk en niet als ik de afstandsbediening gebruik. De spanning is goed want de klep sluit. Plus en min zijn goed aangesloten.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Rob vd S
Berichten: 314
Lid geworden op: di 25 jan 2022, 12:34

Re: Citroën Jumper L3H2 Roodrunner



Bericht door Rob vd S »

Dag Hans,

Heb je hem niet per ongeluk op automode en koelen staan? In dat geval sluit ie automatisch als hij vindt dat het koel genoeg is. En koel is het nog best wel buiten...
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9045
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Citroën Jumper L3H2 Roodrunner



Bericht door gjvonk »

Dan moet er met de knop "set temp" op de AB een relatief hoge binnentemperatuur ingesteld staan. In het scherm.van de AB te herkennen aan de vermelding "auto" en **°C.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Plaats reactie