Ja deze wereldstroomlader (van 120V tot 260V 50-60Hz) in 50A is nieuw, maar of je die versie nodig hebt ?
Om te sparen mag/kan je eventueel ook 2 stuks IP22 ladertjes van 30A in parallel gebruiken. Zo kom je aan 60A. Maar dan heb je geen wereldstroom.
Dan moet je bovendien geen Multiplus gebruiken maar kan het ook een gewone Phoenix inverter zijn.
Als de booster inschakelt op spanning (ik ken de Schaudt slecht) dan riskeer je dat de 5A druppellader op de startaccu maakt dat de booster hoge spanning binnen krijgt aan zijn ingang en opstart. Dan vloeit er stroom naar de HH accu.
Vandaar dat je de booster best D+ gestuurd kan maken. Jammer maar een 5A druppellader bestaat niet in wereldstroom versie.
Een andere techniek is om een 2de charger booster van de HH accu naar de start accu te gebruiken. Die stel je in op laadcurve LZ. Maar de kleinste booster is meestal al groot. En het is een beetje verspilling. Maar deze oplossing is wel goed voor de eventuele 120V/60Hz walstroom.
Bijkomend kan je nog een apart mini solar paneel op de startaccu zetten. Voor berging in de zon.
Als je het systeem helemaal kompleet wil maken dan kan je nog een dikke start assist kabel voorzien om de startaccu te verbinden met de HH accu in het geval dat je een lege startaccu zou hebben.
Een Cerbo display maakt het monitoring systeem helemaal af. Daar kan je meteen tanksondes en een aantal BT temperatuur sensoren op zetten.
Zo wordt het gedaan op voertuigen voor wereld reizigers. Overkompleet