Sport kijken (tennis) via internet?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Sport kijken (tennis) via internet?



Bericht door MonRoe »

Mijn ouders kijken in Spanje via de schotel naar Canal Digitaal. De paar maanden dat ze in Nederland zijn kijken ze sinds kort via de app van Canal Digitaal (schotel mag niet in hun appartement). Maar in de app is geen sportkanaal te vinden.
Nu wil mijn moeder graag tennis kijken, wie weet hoe zij Wimbledon kan kijken bijv. op haar computer, zonder ergens een abonnement voor te nemen en al te moeilijke dingen te doen?
En hoe kunnen ze de F1 kijken?

Verder merken zij ook dat de app van Canal Digitaal er elke 15 minuten mee stopt op de smart tv, iemand daar een oplossing voor?
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Sport kijken (tennis) via internet



Bericht door Hoofdnoorman »

Als met de schotel vanaf balkon of plaats beeld te krijgen is, kan de schotel ook prachtig plat liggen. Dan lijkt het een tafeltje.
Het is niet veel moeilijker af te stellen.

De enige vereiste: De satelliet moet in het zicht zijn.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
SkiRon
Berichten: 460
Lid geworden op: do 31 okt 2019, 18:04
Contacteer:

Re: Sport kijken (tennis) via internet



Bericht door SkiRon »

F1 kijk ik gratis via deze link, zorg wel voor een goede internet snelheid anders hakkelt het. Zodra er een GP is komen er linkjes en kan je kiezen, neem de HD alleen bij een erg goede verbinding.

http://www.hesgoal.com
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Sport kijken (tennis) via internet



Bericht door MonRoe »

dank je Skiron, daar staat ook Wimbledon bij. Beide ouders weer blij kunnen maken.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
SkiRon
Berichten: 460
Lid geworden op: do 31 okt 2019, 18:04
Contacteer:

Re: Sport kijken (tennis) via internet



Bericht door SkiRon »

inderdaad, had ik nog niet eens gezien, laatst had ik trouwens wel dat ie regelmatig wegviel, even verversen of pagina opnieuw laden helpt dan, de ene keer geen last de andere keer af en toe verversen, hoop dat ze er plezier van hebben.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Sport kijken (tennis) via internet



Bericht door MonRoe »

Mijn vader geeft net aan dat hij allerlei waarschuwingen krijgt op die site van trojan horses. Ik heb daar eerlijk gezegd geen last van.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Sport kijken (tennis) via internet?



Bericht door Bob Diesel »

En af en toe een erotische pagina :oops: :oops:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
SkiRon
Berichten: 460
Lid geworden op: do 31 okt 2019, 18:04
Contacteer:

Re: Sport kijken (tennis) via internet



Bericht door SkiRon »

MonRoe schreef:
za 02 jul 2022, 16:15
Mijn vader geeft net aan dat hij allerlei waarschuwingen krijgt op die site van trojan horses. Ik heb daar eerlijk gezegd geen last van.
ik ook niet en heb alles beveiligd met norton 360, geeft wel aan onveilige site maar dat gebeurt met zoveel sites, ik kijk er al meer dan een jaar naar en geen virussen of trojans of iets dergelijks.
Plaats reactie