camperstallen zuid Frankrijk/Italië voor een paar weken

Plaats reactie
benpepper
Berichten: 25
Lid geworden op: di 28 jun 2022, 22:45

camperstallen zuid Frankrijk/Italië voor een paar weken



Bericht door benpepper »

Wij gaan in september met onze camper naar Corsica, vanwege mijn werk heb ik in september een paar weken en in de herfstvakantie nog een week vakantie. Nu zit ik te denken om de camper ergens in zuid Frankrijk of noord Italië te stallen in de buurt van een luchthaven waarop vluchten richting Nederland worden uitgevoerd zodat we snel even op en neer gaan met het vliegtuig . We besparen dan 2 reisdagen en waarschijnlijk is het goedkoper dan op en neer te rijden met de camper. Weet iemand een stalling in de directe omgeving van een luchthaven in deze regionen zodat we ook van de stalling naar de luchthaven redelijk geregeld kunnen krijgen?
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2149
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: camperstallen zuid Frankrijk/Italië voor een paar weken



Bericht door jaap van duijn »

@TS,

Je weet wel dat vliegen hedentendage een ramp is.
Ook al heb je geboekt, vluchten vallen zo maar uit - niet uit de lucht natuurlijk :).
Zou zeker een mooie oplossing zijn maar bedenk dat juist daar nog wel eens een camper verdwijnt.
Maar bijvb tallen kan je bij goede FIAT Professional dealer wel proberen te regelen op hun terrein, is ook meestal na werk tijd afgesloten.
Maar dat vliegtuig ja op tijd en beloftes nakomen?
Zelf heb ik in 2009 voor mijn baar van maandag middag 13.00 t/m zaterdag ochtend 07.00 een aantal vluchten om werk bezoeken af te leggen binnen europa 19 vluchten gedaan, meisjes van reisdienst hadden alles keurig gepland en was ik vertokken in Brussel, naar Zwitserland, Duitsland, Spanje, Italie weer Spanje, weer Duitsland en Nederland en effin 19 vluchten die week, zou nu niet meer kunnen kijk maar en zie.

Succes en laat ons weten of het goed kwam :)

Groet Jaap van Duijn.
Plaats reactie