Welke camping wasmachine is het best?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3065
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Welke camping wasmachine is het best?



Bericht door rijschoollucassen »

Wij hebben deze.
Screenshot_2022-06-29-12-01-21-284_com.amazon.mShop.android.shopping.jpg
Screenshot_2022-06-29-12-01-21-284_com.amazon.mShop.android.shopping.jpg (43.27 KiB) 372 keer bekeken
We gebruiken hem niet heel vaak, meestal doen we eens in de 14dagen wel een camping of openbare wasmachine aan. Voor de keren dat we hem gebruiken werkt hij best goed.

Groet Jaap

Oh ja, wij hebben hem via marktplaats, voor het geld uit de een advertentie hadden we hem niet gekocht.
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Welke camping wasmachine is het best?



Bericht door AadenAnke »

Overal hebben ze was salons was in de machine en binnen het uur weer droog in de camper voor een paar euro we hadden er 1 gevonden in Frankrijk daar kon je zelfs strijken plank en bout aanwezig gratis :lol: of tegen betaling overhemd 1 euro :hug: nu zijn mijn meeste overhemden van gewoon ophangen en klaar maar dat gedoe ik ben op vakantie. Wij hebben 2 waterdichte was zakken 1 voor de gekleurde en 1 voor de witte was. 1 keer in de 10/14 dagen langs de wasmachine en tussendoor soms een klein hand wasje iets roods of zo :lol: ik heb nog veel oude uniform overhemden e.d. dus hangen er hier soms wel 5 de zelfde shirts/overhemden aan de lijn. Mij kan je dus dagen in het zelfde zien lopen Hans :lol: :cheers:

Gr Aad
Plaats reactie