Onhandige update van maps.me

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Onhandige update van maps.me



Bericht door NAWM »

Over de update op Android, Samsung telefoon.
In maps.me lukt het mij niet meer om coördinaten te kopiëren. (daarmee kan ik dan in google.nl/maps kijken hoe het eruit ziet)
Hebben jullie die ervaring ook?
Gebruikersavatar
marchugo
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 06 sep 2009, 12:28

Re: Onhandige update van maps.me



Bericht door marchugo »

Wij gebruiken het commerciele maps.me niet meer, in plaats daar van de niet-commerciele versie OrganicMaps (Android en Ipad).

In OM kan je gewoon een punt op de kaart aanklikken en in de popup die dan verschijnt staan de coordinaten. Dan druk je met je vinger/muis iets langer op die getallen en verschijnt de mededeling Copy. De coordinaat staat dan in het werkgeheugen van je toestel.

In Earth Google druk je met je vinger/muis iets langer het zoekvenster, dan ploepen daar de coordinaten weer op, en na Enter dan springt EG naar de juiste plek op aarde.

Organic Maps wordt regelmatig geupdate door een niet op winst gerichte club. Bevalt ons goed. Geen last van allerlei commerciele updates met hotels, gidsen etc.

Marc.
MAGEIA LINUX: het veilige en voor leken gemakkelijke pc-besturingssysteem.
www.mageia.org
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Re: Onhandige update van maps.me



Bericht door NAWM »

OrganicMaps, die ga ik dan ook proberen.
Ik keek al naar Osmand. Geen probleem dat het betaald is, alleen is een abonnement niet op zowel Apple als Android te gebruiken.
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Re: Onhandige update van maps.me



Bericht door NAWM »

OrganicMaps, prima idee, werkt precies zo als maps.me. Dus ik hoef me nog niet om te scholen naar Osmand :cheers:
Plaats reactie