Camping Kroatie

Plaats reactie
Assiegoud
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 19 jun 2022, 22:39

Camping Kroatie



Bericht door Assiegoud »

Goedenavond, ik ben een beetje campings aan het bekijken in kroatie maar er is iets wat ik niet helemaal begrijp. Er zijn campings daar reserveer je een pitch maar als je dan de verdere stappen doorloopt kan je ook nog extra’s boeken waaronder ook een camper. Daar kom ik mee, moet je die dan alsnog aanvinken? Een hond of een tent dat begrijp ik wel maar dat van die camper niet. Het is toch logisch als je een plek boekt dat je dan een kampeermiddel bij hebt. Iemand die daar ervaring mee heeft? Groetjes Astrid
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9157
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Camping Kroatie



Bericht door gjvonk »

Soms hanteren campings verschillende tarieven. Je betaald een basistarief voor een plekje en dat kan dan gebaseerd zijn op een tent. Vervolgens komen daar dan toeslagen op als je geen tent maar een ander kampeermiddel hebt. Er zijn op dat vlak heel veel verschillen. Ik weet campings waar het type kampeermiddel zorgt voor een tarief opbouw. Een vouwwagen is dan b.v. + € 5 per nacht, een caravan + € 10, een camper + 15, een bijzet tent + € 10, een extra auto + 5, ga zo maar door.

In de Ascii en ANWB camping gidsen wordt dit meestal goed uitgelegd per camping.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Assiegoud
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 19 jun 2022, 22:39

Re: Camping Kroatie



Bericht door Assiegoud »

Bedankt voor je toelichting! Dan had ik het toch goed begrepen.
Plaats reactie