Iveco schuifraam

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
joebar202
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 19 jun 2022, 18:57

Iveco schuifraam



Bericht door joebar202 »

Hallo , ik heb onlangs een origineel iveco schuifraam voor in de schuifdeur gekocht , compleet met rubber zo kwam die ook uit een sloop iveco bus .
Het is een flink raam van 122 x 75 cm en lijkt perfect te gaan passen als ik hem buiten voor de schuifdeur houd .
Nu zit het probleem aan de binnrnkant van de schuifdeur , er zit een dwarsbalk in die één geheel vormt met het binnenste plaatwerk van de deur . Ook lijkt er aan de binnenkant helemaal geen ruimte te zijn voor een raam van 122x75 cm , qua hoogte gaat het nog lukken ,maar in de breedte moet het binnenste deel van het plaatwerk zo ver weggeslepen worden dat binnenplaat en buitenplaat elkaar niet meer raken . Kan het zijn dat iveco andere schuifdeuren heeft voor de types met een raam er in ? En dat het dus niet simpelweg allemaal dezelfde deuren zijn waar je domweg een gat is zaagt en raampje er in plopt ?? Ook lijkt mij het raamrubber te breed waardoor bij montage het raam teveel buiten de deur steekt , ook de groef in het rubber waarin het plaatwerk komt is vrij breed met 3,5 a 4 mm .
Plaats reactie