Zin een beetje over na verhalen over drukte

Gebruikersavatar
truus53
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 16:03

Re: Zin een beetje over na verhalen over drukte



Bericht door truus53 »

Het links rijden ging ons goed af. Er zijn voldoende parkeerhavens om elkaar op smalle wegen de ruimte te geven en schotten zijn galant in het verkeer. Opvallend vonden we de hoge snelheidslimiet op een aantal slechte wegen.
Ik was nu ook aan het kijken voor de overtocht maar heb al een paar keer gekeken of ik iets verkeerd deed. Een kleine bus camper met 2 personen in een hut met stapelbed kost bij dfds ruim 2000 euro🙀. Ook p&o komt op een kleine 1000 euro uit.
Muug
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 18 mar 2013, 11:56

Re: Zin een beetje over na verhalen over drukte



Bericht door Muug »

De NC500 heeft daar veel kapotgemaakt, net zoals het massatoerisme overal zoveel kapot heeft gemaakt. :evil:
De horeca is absoluut niet voorzien op die toevloed, en er is een schrijnend gebrek aan bedden.
Enkele jaren geleden - kort voor de covid- gingen we met onze Skoda Yeti, met kampeermateriaal en al, naar Schotland. Niks gepland. Wel, de hele reis waren we gestressed op jacht naar overnachtingen. Om gek van te worden. Eén keer de tent opgezet. 's ochtends wakker geworden met duizend midgets op het tentzeil.
Herr ADRIAAN
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 17 jul 2019, 12:20

Re: Zin een beetje over na verhalen over drukte



Bericht door Herr ADRIAAN »

We schrijven 1975, op toer in Schotland.

IMG-20200305-WA0012.jpeg
IMG-20200305-WA0012.jpeg (62.15 KiB) 448 keer bekeken
CaradoT135
Berichten: 2357
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:15
Locatie: Borger-Odoorn

Re: Zin een beetje over na verhalen over drukte



Bericht door CaradoT135 »

Muug schreef:
vr 05 jan 2024, 11:45
De NC500 heeft daar veel kapotgemaakt, net zoals het massatoerisme overal zoveel kapot heeft gemaakt. :evil:
De horeca is absoluut niet voorzien op die toevloed, en er is een schrijnend gebrek aan bedden.
Enkele jaren geleden - kort voor de covid- gingen we met onze Skoda Yeti, met kampeermateriaal en al, naar Schotland. Niks gepland. Wel, de hele reis waren we gestressed op jacht naar overnachtingen. Om gek van te worden.
In al die jaren dat ik met een camper op pad ben is het mij nog niet overkomen dat we geen kampeerplek kregen, de bedden en eventueel een hapje en een drankje hebben we zelf bij ons, daar hebben we geen horeca voor nodig als die het te druk hebben.
Gebruikersavatar
truus53
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 16:03

Re: Zin een beetje over na verhalen over drukte



Bericht door truus53 »

Herr ADRIAAN schreef:
vr 05 jan 2024, 13:45
We schrijven 1975, op toer in Schotland.

IMG-20200305-WA0012.jpeg
Dat is geweldig!
Gebruikersavatar
truus53
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 16:03

Re: Zin een beetje over na verhalen over drukte



Bericht door truus53 »

CaradoT135 schreef:
vr 05 jan 2024, 15:04
Muug schreef:
vr 05 jan 2024, 11:45
De NC500 heeft daar veel kapotgemaakt, net zoals het massatoerisme overal zoveel kapot heeft gemaakt. :evil:
De horeca is absoluut niet voorzien op die toevloed, en er is een schrijnend gebrek aan bedden.
Enkele jaren geleden - kort voor de covid- gingen we met onze Skoda Yeti, met kampeermateriaal en al, naar Schotland. Niks gepland. Wel, de hele reis waren we gestressed op jacht naar overnachtingen. Om gek van te worden.
In al die jaren dat ik met een camper op pad ben is het mij nog niet overkomen dat we geen kampeerplek kregen, de bedden en eventueel een hapje en een drankje hebben we zelf bij ons, daar hebben we geen horeca voor nodig als die het te druk hebben.

Wij hebben ook altijd een plaatsje gevonden met onze camper. Wij koken meestal zelf maar hebben ook een paar keer heerlijk gegeten in een pub. Lijkt me niet relaxt als je idd met je tent iedere dag op zoek moet naar een slaapplek.
Gebruikersavatar
truus53
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 16:03

Re: Zin een beetje over na verhalen over drukte



Bericht door truus53 »

Net P&O gesproken, met een prijsstijging van 50% gaan we ons even bezinnen of we nog wel willen gaan dit jaar. Retourtje hull kost nu voor een stapelbed hut in hoogseizoen 913 euro, waar wij vorig jaar 550 euro bestaalden voor een hut met zeezicht🤨
Plaats reactie